Personalassistent till Processbemanning AB - Helsingborg

Processbemanning Svenska AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Processbemanning AB:
Vi är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Processbemanning är ett tillväxtföretag där vi arbetar i ett tight team med högt driv och stort fokus på affärer och leverans. Vi arbetar med långa relationer med våra kunder och konsulter. Under 2020 har vi fortsatt ta marknadsandelar och målet för 2021 är att fortsätta vår tillväxtresa.



För omgående rekyrtering söker vi personalassistent till vårt kontor i Helsingborg
Nu söker vi en driven personalassistent till vårt interna team i Helsingborg. Du kommer arbeta i nya moderna lokaler i ett positivt arbetsteam. Du kommer ha ett övergripande administrativt ansvar och vara en viktig intern servicefunktion på kontoret. Du kommer i din roll som personalassistent ha en viktig del i vårt dagliga bemanningsarbete där vi har mycket kontakt med så väl kunder som anställd personal. I tjänsten arbetar du med hela eller delar av rekryteringsprocessen vilket innefattar bland annat CV-granskning, telefonintervjuer, personliga intervjuer, referenstagning, uppföljning och sammanställningar av profiler som sedan presenteras till våra kunder.
Utöver det dagliga arbetet med rekryteringar och tillsättningar innefattar även rollen ett ansvar för bokningar och veckoschema. Denna arbetsuppgift innefattar mycket daglig kontakt med våra anställda konsulter och kunder så att du på ett så optimalt sätt som möjligt kan boka och lägga schema för våra anställda.
Tjänsten innefattar även andra arbetsuppgifter där bland annat telefonsupport, besöksmottagning, attestering av tidrapportering, hantering av lönefrågor, administrativa uppgifter, hantering av våra sociala medier samt inköp av kontorsmaterial med mera.
Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor. I rollen krävs att du gillar att arbeta i ett högt tempo samt serviceinriktat då du i rollen supporterar våra konsultchefer, kunder och konsulter.


Publiceringsdatum
2020-12-17

Kvalifikationer
• Du har en eftergymnasial utbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet
• Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet
• Har du erfarenhet ifrån arbete med social medier och vill utvecklas inom detta området är det meriterande för tjänsten
• Du har ett brinnande intresse för kunder, konsulter och att hitta långsiktiga och hållbara lösningar för alla parter
• Du drivs av att arbeta i en miljö med högt kundfokus och service
• Du kan läsa och skriva svenska samt engelska obehindrat


Personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och mycket serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra och ser service som en naturlig del i din yrkesroll. Du drivs att arbeta med korta deadlines och korta ledtider där förutsättningarna snabbt ändras. Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag! Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig arbete på ett lokalt tillväxtföretag, med trevliga kollegor i centrala lokaler i Helsingborg. Dina framtida uppdrag och samarbetspartners finns bland ledande tillverkningsföretag i Skåne. Du utgår från kontoret i Helsingborg där samtliga av dina kollegor arbetar. Arbetsklimatet internt är både trivsamt och lättsamt då vi har ett öppet och hjälpsamt arbetssätt och drivs av att gemensamt och individuellt driva våra uppdrag för att nå framgång.

Ansök
Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta VD Ann Larsson på tel. 070-3167020. Ansök via länk nedan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning Svenska AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987), http://www.processbemanning.se

Arbetsplats
Processbemanning AB

Jobbnummer
5493568

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning Svenska AB: