Personaladministratör inom personlig assistans sökes!

Prime Professional Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personaladministratör inom personlig assistans sökes!" (publicerad 2017-12-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Prime Professional Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Prime Professional söker för kunds räkning en personaladministratör till en personlig assistans anordnare.
Uppdraget påbörjas januari 2018 och sträcker sig i ca 6 månader på heltid.



Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter innefattar:
• Systemansvar och administration i schema- och tidrapporteringssystemet Aiai och rekryteringssystemet ReachMee.
• Att hålla utbildningar i systemen Aiai och ReachMee.
• Schemaläggning
• Att utföra schemakontroller, följa upp avvikelser samt erbjuda stöd för att lösa schema- och bemanningsproblem
• Övrigt förekommande arbetsuppgifter på ett kontor


Du ingår i det administrativa teamet på kontoret och rapporterar direkt till ekonomichefen.

Vem är du?
För att passa till detta uppdrag har du en bakgrund som HR- administratör, personaladministratör eller lönespecialist.

Du ska ha:
• Goda kunskaper i arbetsrätt
• Erfarenhet av schemaläggning och tidrapportering
• Vana att läsa och tolka kollektivavtal
• God excell kompetens


Kunskaper eller erfarenhet kring löneadministration är mycket meriterande.

Som person är du lyhörd och serviceinriktad. Du är analytisk och kan förklara svåra saker på enkla sätt. Du kan uttrycka dig väl både i tal och skrift i svenska.
Kunden strävar efter mångfald bland sina anställda och det är meriterande om du kan fler språk.

Prime Professional sköter all hantering kring uppdraget och intervjuer kommer att ske löpande. För frågor om tjänsten kontakta Prime ochThomas Blomgren på 08-470 70 42

Som konsult på Prime Professional får du bl a ta del av:

Konsultträffar
Aktiviteter
Kompetensutveckling
Friskvård


Välkommen med din ansökan!



Företagsbeskrivning
Prime Professional är ett framgångsrikt bemannings-och rekryteringsföretag som förmedlar arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person?
Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-12-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-04
Ange följande referens när du ansöker: 3094
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Thomas Blomgren thomas.blomgren@prime.se 0730-222513

Företag
Prime Professional Sverige AB

Adress
Prime Professional Sverige AB
Box 10119
12128 Stockholm

Kontorsadress
Box 10119

Jobbnummer
3850857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Prime Professional Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Prime Professional Sverige AB: