Payment processor / ekonomiadministratör / ekonomiassistent

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-01-25

Företaget
Sergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 100 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels nya fräscha lokaler vid Hötorget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Payment Processor ansvarar du för att hantera inbetalningar från alla Sergels kunder samt fungera som ett internt stöd vid frågor gällande betalningar. Exempelvis hanterar du återbetalningar, gör kontoavstämningar och bokar oklarerade betalningar, vilket emellanåt innebär detektivarbete för att hitta vem som har betalat när denna information saknas och genomföra kontoavstämningar.


Kvalifikationer
• 1 års erfarenhet från liknande tjänst
• Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande
• God kunskap i Officepaketet, är du duktig i Excel är detta meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. Du är relationsorienterad och tycker om att ha många kontaktytor. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Du är lösningsfokuserad, har förmågan att ta egna initiativ och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare tror vi att du trivs med varierande arbetsuppgifter. Självklart har du ett stort intresse för att arbeta med ekonomi och skapa kreativa lösningar.

Övrig information:

Start: 5 mars
Plats: Stockholm, hötorget
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiassistent, ekonomisupport, ekonomi, leverantörsreskontra, Stockholm, support, SAP, SRM, IBX, internsupport, service, ekonomisupport, reskontra, heltid, IT, administration, system, ekonom, kundreskontra, stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chloé Ekeram chloe.ekeram@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3923899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: