Överförmyndarhandläggare till uppdrag i Sundbyberg

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Har du erfarenhet som överförmyndarhandläggare så har vi uppdraget för dig! Sök tjänsten nu.

Om uppdraget

Detta konsultuppdrag ska utföras hos en kommunal kund i Sundbyberg. Det ska starta omgående, senast 2024-05-31 och pågå som längst till och med augusti 2024 med chans till förlängning.
Kunden önskar en konsult som kan arbeta minst 50- upp till 100%. En heltid motsvarar 39 timmar arbetsvecka.

Publiceringsdatum
2024-01-17

Arbetsuppgifter
I rollen som överförmyndarhandläggare kommer du arbeta med sedvanliga uppgifter som att handlägga och fatta beslut i ärenden självständigt enligt gällande rätt.

Kvalifikationer
• Minst två års erfarenhet som överförmyndarhandläggare.

• Bra kunskaper inom hela spektrumet av normalt förekommande frågor och kunna handlägga och fatta beslut i ärenden självständigt och korrekt enligt gällande rätt.

Meriterande

• Högskoleutbildning inom t.ex. juridik eller socionomprogrammet.

• Goda kunskaper i granskning av års- och sluträkningar samt i arvodering för samtliga former av uppdrag.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 19/1.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvariga rekryterare, Julia Aldén julia.alden@bemannia.se och Amanda Chamoon amanda.chamoon@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på Julia Aldén - 073 746 37 00, Amanda Chamoon - 072 170 40 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Julia Aldén
julia.alden@bemannia.se

Jobbnummer
8398862

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: