Ordermottagare till ett tekniskt företag

BemanningsPartner i Skåne AB / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Skåne AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se
Kunden är ett tekniskt företag som tillverkar och säljer teknisk utrustning.
Vi söker en ORDERMOTTAGARE till kunden som kan börja så snart som möjligt.
Uppdraget är en inhyrning med möjlighet till övergång till kund.
Tjänsten innebär arbete med ordermottagning och försäljning av företagets produktsortiment av reservdelar, nya och begagnade. Man arbetar med bl a beställning, fakturering och att ordern skickas till kunden.
ARBETETS KRÄVER:
• mycket goda datakunskaper,
• kunskaper i engelska språket (tal och skrift) och
• att man gillar att arbeta med datorn stora delar av arbetsdagen.
Kunderna finns över hela världen och man kommunicerar främst med mail, men även fax och telefon.
Om man är en person som har teknisk bakgrund är detta en stor fördel. Ritningsläsning ingår i arbetsuppgifterna.
KUNSKAP OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET:
Du har ett genuint intresse för och gärna erfarenhet som ordermottagare/innesäljare.
Du har gärna en teknisk bakgrund och intresse. Teknik intresserar dig och du kommunicerar på professionellt sätt enkelt tekniska lösningar till kunderna. Du förstår värdet av att skapa och utveckla relationer och vet dess betydelse för långsikt lönsamma affärer. Du utrycker dig utan problem på engelska, i både tal och skrift och har mycket god datorvana (Officepaketet). Företaget arbetar i affärssystemet Movex, så det är ett plus om du har erfarenhet av det.
PERSONLIGA EGENSKAPER:
Du vill prestera, har en vilja att lära, är tekniskt intresserad samt serviceinriktad. Du trivs med att arbeta i en organisation som ständig utveckling och utmanas av att finna nya sätt att lösa uppgifter på. Arbetet är mycket självständigt och kräver att man är noggran som person.
Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Tatjana Jörnell på 042-400 70 02.

Publiceringsdatum
2010-04-15

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
• Heltid - Dagtid

Ersättning
Fast lön
Månadslön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-25
Märk ansökan med "1-452, Ordermottagare"
Ange följande referens när du ansöker: 1-452
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@bemanningspartner.se

Kontakt
Tatjana Jörnell, 0735-500 212, 042-400 70 00 (Växel), 042-400 70 02 (Direkt nr), info@bemanningspartner.se

Företag
BemanningsPartner i Skåne AB

Adress
BemanningsPartner i Skåne AB
Traktörsgatan 11
25246 Helsingborg

Kontorsadress
Furutorpsgatan 79
Helsingborg

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-400 70 00
E-postadress: info@bemanningspartner.se

Jobbnummer
625140

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BemanningsPartner i Skåne AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BemanningsPartner i Skåne AB: