Ordermottagare inom reservdelar till Cargotec i Göteborg

Svensk Autorekrytering AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svensk Autorekrytering AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Om företaget
Cargotec is a leading provider of cargo and load handling solutions with the goal of becoming the leader in intelligent cargo handling. Cargotec's business areas Kalmar, Hiab and MacGregor offer products and services that ensure our customers a continuous, reliable and sustainable performance.

Kalmar's offering comprises industry shaping, sustainable cargo handling equipment and automated terminal solutions, software and services. These are used in ports, terminals, distribution centres and various industries.

Hiab is the global market leader in on-road load handling solutions. Its customers operate in on-land transport and delivery where Hiab's products and services help customers run their businesses efficiently and safely.

MacGregor's engineering solutions and services for marine cargo and offshore load handling are designed to perform with the sea. MacGregor aims to make the sea more accessible, safe and reliable for its customers.

Dina arbetsuppgifter
Cargotec söker nu en ordermottagare till deras anläggning i Göteborg.

Arbetsuppgifter:
• Ordermottagning och administrativ hantering av reservdelsbeställningar.
• Ta emot och processa ordrar (returhantering)
• Ta fram artikelnummer
• Svara på frågor via telefon och mail.
• Kreditering


Din profil
Vi ser gärna att du är en social och driven problemlösare. Du har fordonsteknisk utbildning i grunden och ett intresse för teknik.
Kunskap om och erfarenhet av elektronik, hyudralik, drivlinor samt förmågan att omsätta dessa i praktiken.
Då jobbet är administrativt kräver vi att du har mycket goda datakunskaper. Erfarenhet ifrån SRP är starkt meriterande.
Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska språket, både skriftligt och i tal.

Detta är en tjänst på heltid, måndag till fredag, med start 1a mars och en månads uppdrag till att börja med. Goda möjligheter till fortsatt arbete hos kund efter uppdrag för rätt person,

Du får en trygg anställning hos Autorekrytering och en konsultchef som guidar dig, stöttar dig och pushar dig till en framgångsrik karriär i motorbranschen.

Vi har kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och konsultchef Madelaine Korduner, 070-7898588. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-02-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-12
Ange följande referens när du ansöker: 3384
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelaine Korduner madelaine.korduner@autorekrytering.se

Företag
Svensk Autorekrytering AB

Adress
Svensk Autorekrytering AB
Järnvågsgatan 3
41327 Göteborg

Kontorsadress
Järnvågsgatan 3

Jobbnummer
3960668

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svensk Autorekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svensk Autorekrytering AB: