Orderhantering och kundservice

A Hub AB / Kundservicejobb / Göteborg
2024-03-25


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Göteborg, Partille, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Kundservice med orderadministration. Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2024-03-25

Om tjänsten
I tjänsten kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.

Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.

Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.

Dina arbetsuppgifter
• Ärendehantering, främst via mail men även telefon

• Fakturaservice

• Kundservice

• Orderläggning

• Systemadministration

Vi söker dig som
• Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT

• Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B

• Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande

• Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

• Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.

Som person är du

• Serviceinriktad

• Självgående

• Ansvarstagande

• Flexibel

Övrig information

• Start: Omgående/enligt överenskommelse

• Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub

• Vi har kollektivavtal med unionen

• Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656), https://a-hub.se

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
John Andersson
john@a-hub.se

Jobbnummer
8566007


Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: