Orderhanterare till Höganäs

Processbemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Höganäs, Bräcke, Helsingborg, Ängelholm, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Höganäs, Helsingborg, Ängelholm, Bjuv, Åstorp eller i hela Sverige

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

Är du intresserad av att jobba med orderhantering och säljsupport till vår kund i Höganäs? Passar egenskaperna strukturerad, ordningsam och noggrann in på dig? Då kan detta vara en tjänst för dig!


Publiceringsdatum
2017-02-21

Om tjänsten
Till vår kund i Höganäs söker vi just nu en orderhanterare till ett löpande uppdrag. Tjänsten kommer att tillsättas omgående så tveka inte att skicka in din ansökan med en gång.

I tjänsten som orderhanterare ingår sysslor som att hantera kundorder, offerter och samtal ifrån befintliga samt blivande kunder. Arbetsuppgifterna kommer även vara löpande administration samt generella kontorsgöromål och intern service. Du kommer även bemöta kunder via telefon på ett trevligt och professionellt sätt.

Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är driven, engagerad och har en positiv attityd samt har en hög grad av uthållighet och har en god förmåga att arbeta självständigt. För tjänsten krävs det en hög servicenivå, telefonvana, erfarenhet av orderhantering samt en god administrativ förmåga.

Krav för tjänsten är:
• Att du är tillgänglig omgående
• Har administrativ vana
• Tidigare erfarenhet av orderhantering
• Arbetat i Office-paketet
• Erfarenhet av tidigare affärssystem såsom SAP, Visma eller liknande
• Språk svenska/engelska
• Meriterande med körkort B samt tillgång till bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!



Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg

Jobbnummer
3333658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: