Orderhandläggare / kundsupport till Telia Company

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-03-20

Företaget
Tjänsten är hos den största telekomoperatören, Telia Company. Här erbjuds du en arbetsplats som är en framtidsverksamhet och utvecklar spännande tjänster och funktioner till kunder.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd hos Bravura under 6 månader. Därefter kan det finnas möjlighet till förlängd konsultperiod eller att bli anställd av kundföretaget.


Dina arbetsuppgifter
Avdelningen arbetar med B2B mot både slutkund och återförsäljare. Arbetsuppgifterna inkluderar att ta emot, granska och kvalitetssäkra de order som kommer in. Teamet du arbetar tillsammans med består av 20 personer som arbetar stenhårt med service och därför är det av stor vikt att du är serviceinriktad och ser till att vara tillgänglig för företagets


Kvalifikationer
• Slutförd gymnasial utbildning
• Erfarenhet av service
• Tekniskt intresse
• Telefonvana
• God svenska och engelska i tal och skrift

Du kommer arbeta självständigt men sitter tillsammans med teamet, därför det är viktigt att du har god samarbetsförmåga. Tjänsten innebär ett helhetsansvar för organisationens kundärenden och därför behöver du arbeta på ett professionellt, effektivt och engagerat sätt enligt de rutiner som finns.

Övrig information:

Start:
Plats:

Ersättning
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Orderadministration, order, orderhandläggning, kundservice, service, kundtjänst, heltid, teknik, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Romberg anders.romberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4031857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: