Orderadministratör till vår kund i Solna

SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du serviceinriktad och trivs med att ha många bollar i luften? Har du en ekonomisk förståelse och ett tekniskt intresse? Då är detta tjänsten för dig!

Vår kund sitter i ljusa och trevliga lokaler i Solna och du välkomnas till ett stort engagemang och en familjär miljö. Uppdraget är med start omgående och beräknas pågå t o m sista augusti 2019. Därefter finns för rätt person stor chans till förlängning eller överrekrytering till kunden.

Publiceringsdatum
2018-04-24

Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst samarbetar du nära dina kollegor och du tillhör en administrativ funktion inom verksamheten. Du kommer att vara del av ett team om 7 personer och kommer tillsammans med dem att få introduktion av verktyg och processer.

Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara:

Arbeta med orderhantering och orderadministration
Fakturering och krediteringar
Kundkontakt via telefon och mail
Registrera serviceavtal

Bakgrund:

För att lyckas i rollen tror vi att du har en avslutad gymnasieutbildning och gärna har jobbat med orderadministration/kundsupport eller i en säljande miljö. Du har en ekonomisk förståelse och har goda kunskaper i Officepaket och framförallt i Excel.

För att du ska trivas i denna tjänstbör du ha en känsla för service och en hög social kompetens. Vidare har du lätt för att prioritera, organisera och är duktig på att strukturera. Du bör även trivas med administrativa uppgifter och stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga att ha många bollar i luften och har ett tekniskt intresse.

Bra att veta
Ovanstående är ett konsultuppdrag till augusti 2019 med chans till förlängning eller överrekrytering till kund, med start omgående och det är en heltidstjänst. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cassandra Klang, 076 647 16 43

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cassandra Klang cassandra.klang@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4104508

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: