Orderadministratör till expansivt IT företag
Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Vi söker en orderadministratör till ett längre uppdrag. Vår kund är ett ledande IT företag med drygt 700 medarbetare på 20 orter i Sverige, man ingår i en stor koncern. Uppdraget påbörjas i mitten av januari och beräknas pågå löpande med möjlighet till anställning hos kund. Tjänstens placering är på huvudkontoret i Solna.
Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2016-10-28Dina arbetsuppgifterSom orderadministratör kommer din huvudsakliga uppgift vara att registrera omfattande order gällande produkter samt tjänster i systemen. I din roll har du kontakt med de egna säljarna, avtalsadministrationen, ekonomiavdelningen, kunder och partners.
Man arbetar i team, men har självständigt ansvar för att de order man hanterar är uppdaterade med korrekt uppgifter. Kunderna är större företag, kommuner, landsting och myndigheter.
BakgrundVi söker dig som hunnit arbeta minst 3 år, trivs att arbeta administrativt och har ihärdigheten att vara noggrann även om arbetet emellanåt är rutinartat. Det är bra om du har erfarenhet av orderläggning samt förståelse för det ekonomiska flödet så att du ser vilken inverkan ditt arbete har längre fram i ledet. Du har erfarenhet av arbete i affärssystem, gärna Visma, och är van att arbeta enligt processer samt att du är snabb på att registrera, även numeriskt. Har du erfarenhet från IT branschen och något partneradministrationssystem är det en fördel. Det är ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat.
Vår kund befinner sig i en expansiv fas och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna manliga sökanden för en jämnare könsfördelning.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Sökord: orderadministratör, administratör, IT, distributör
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 827
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Karbelius 08-545 28 303
Malin Klingberg 08-545 28 307
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Jobbnummer 3135069
Observera att sista ansökningsdag har passerat.