Orderadministratör till Berendsen i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Berendsen Sourcing är ett företag inom Berendsen-koncernen som utvecklar och försörjer marknadsbolagen med yrkeskläder.

Vi produktutvecklar, producerar och distribuerar samt ger service inom ett brett produktsegment innehållandes allt från t-shirts till flamskyddskläder. Berendsen Sourcing omsätter ca 300 miljoner kronor. Kontoret finns i Hisingsbacka med ca 35 medarbetare. Produktionen är förlagd till Asien och Europa. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en Orderadministratör som till teamet i Göteborg!

Om tjänsten som Orderadministratör hos Berendsen
Som Orderadministratör har du en nyckelroll i det administrativa arbetet kring bolagets orderhantering. Du kommer ansvara för att koordinera och registrera inkommande order och besvara kunders frågor kring leveranser och produktinformation. Som orderadministratör tillhör du Customer Service och arbetar med orderlogistik ur ett kundfokuserat serviceperspektiv. Inkommande order sker per mail eller går automatiskt in i systemet MoveEX, vilket är det interna order- och affärssystemet som du administrerar och registrerar ditt arbete i. Orderna skickas sedan iväg för produktion, lagerhantering och vidare transport till kund.

Detta är en perfekt möjlighet för dig som tycker om administrativt arbete och vill lära dig mer inom orderprocess och textilproduktion!

Vi söker dig som...
• är serviceminded, noggrann och engagerad! Vi ser att du är självgående, strukturerad och ansvarstagande i både serviceriktade och administrativa uppgifter. Du är administrativt intresserad, lyhörd och drivs att utveckla ditt arbete för att kunna bli ännu effektivare i orderprocessen. Som person är du ambitiös och organiserad vilket gör att du lyckas behålla lugnet även när arbetstempot blir högt.  

Då Berendsen är ett bolag med internationell närvaro är det viktigt att du utrycker dig väl i både engelska och svenska. För rollen krävs att du hanterar Microsoft Office-program obehindrat. Utöver det är det även meriterande om du har kunskap och erfarenhet av arbete i affärssystemet MoveEX.

Vad Berendsen erbjuder dig
Hos Berendsen erbjuds du en spännande möjlighet att lära och utvecklas i ett marknadsledande bolag med global närvaro! Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Du kan läsa mer om Berendsen Sourcing här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön
KONTAKT: Consultant Manager Victoria Frykberg, victoria@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-03-16

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Publiceringsdatum
2016-02-16

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2672690

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: