Orderadministratör / Ordermottagare / Kundservice till expansiva

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
2021-10-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör / Ordermottagare / Kundservice till expansiva" (publicerad 2022-02-03) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-13

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Erteco. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Det finns även chans till överrekrytering efter slutfört uppdrag.

Om företaget
Erteco är en av de största distributörerna av plast- och gummimaterial på den nordiska marknaden. Materialutbudet sträcker sig från bulkprodukter till mer avancerade kompositmaterial och kommer från ledande tillverkare. Ertecos ambition är att vara en aktiv och innovativ partner i kunders utvecklingsprojekt och de erbjuder sina kunder support och service gällande bland annat materialval och simuleringar. De finns representerade med kontor i alla Nordiska länder och har totalt 34 anställda, varav 11 är anställda på Stockholmskontoret. Erteco är ett etablerat och stabilt företag som expanderar och satsar nu på att anställa medarbetare inom kundsupport och administration.

Företagskulturen präglas av ett tydligt kundfokus, problemlösning och en vilja att göra affärer. Nu har du chans att vara med på en stor expansionsresa tillsammans med dem!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör arbetar du med att hantera order via telefon och mail, besvara kunders frågor gällande order och produkt samt sköta administrativa uppgifter kopplat till order och lagerhantering. Du hanterar data som bland annat prisjusteringar, beställningar och kundinformation. Rollen kan förklaras som en koordinerande och administrativ tjänst med daglig kommunikation med kunder och kollegor, där du ansvarar för att leverera en god service. Tjänsten är bred och innefattar orderhantering samt stor samverkan med företagets sälj, logistik och inköpsavdelning.

Du jobbar ständigt relationsskapande för att tillsammans med dina kollegor skapa de bästa förutsättningarna och problemlösning för alla inblandade.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
• 3-5 års erfarenhet från kundservice och/eller administrativa arbetsuppgifter
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Du har god dator- och systemvana samt ett tekniskt intresse

Meriterande:
• Tidigare erfarenhet inom teknisk försäljning och orderhantering
• Erfarenhet inom lagerhantering och koordinering
• Erfarenhet att ha arbetat i systemet Visma Business

Vi tror att du som söker tjänsten trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget arbete framåt. Du är alltid noggrann och kontrollerar ditt arbete och tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du drivs av att ta egna initiativ och du ser dig själv som handlingskraftig, där du vågar fatta beslut och driva ditt arbete framåt. Du anstränger dig för att arbeta problemlösande och detta är något du verkligen gillar! Du trivs därtill i en social roll där du ser dig själv som relationsskapande och du gillar kontakten med andra människor. Du gillar att ha många kontaktytor där du får nyttja din goda service- och kommunikationsförmåga.

Övrig information:

Start: Mitten av september eller enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderhantering, orderadministration, administatör, orderhandläggare, order, kundservice, kundtjänst,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
6038328

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: