Orderadministratör medicinska instrument

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vår kund som är en internationell koncern och innovativ utvecklare och tillverkare av bland annat produkter för operationer söker nu en medarbetare till avdelningen för uthyrning av operationskit. Man söker dig som har en bakgrund som sjuksköterska eller på annat sätt har erfarenhet av sterila miljöer. Tjänsten är på heltid och företaget sitter i nya fräscha lokaler i Solna med goda kommunikationer. Uppdraget är tänkt att starta omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Publiceringsdatum
2016-10-28

Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör kommer du att ingå i ett team som hanterar de operationskit man hyr ut till kunder. Din främsta uppgift är att ta emot och kvalitetssäkra produkter som kommer i retur från kund för att sedan sterilisera och göra dem klara för en ny kund.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Orderadministration i affärssystemet
• Uppackning, kvalitetssäkring, sterilisering
• Lagerhantering, packning, skeppning av produkter
• Dokumentationshantering

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av sterila miljöer i form av sjuksköterska eller liknande. Har du erfarenhet från steriliseringsavdelning är det starkt meriterande. Då du kommer att arbeta med order i affärssystem och ha kundkontakt ser vi sådan erfarenhet som ett stort plus. Likaså vana att hantera dokumentation.

Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Vi söker dig som är flexibel och snabbt anpassar tempot efter förutsättningarna utan att tumma på noggrannheten då produkterna du arbetar med är avgörande för patienter.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 828
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303
Camilla Jonsson 08-545 28 304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Jobbnummer
3135070

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: