Orderadministratör med intresse för kundservice

TNG Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du jobba med kundservice och administration av ordrar? Vi söker orderadministratör med systemvana för uppdrag i Göteborg.

Vi ser en kommande efterfrågan på administratörer och kundsupport som snabbt kan komma in och avlasta med orderhantering och kunddialog hos våra uppdragsgivare i Göteborg. Vi vill därför komma i kontakt med dig som är noggrann, självgående och servicemedveten - oavsett om du är i början av din karriär eller om du har arbetat i många år med liknande uppgifter. Välkommen med din intresseanmälan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du användning av dina administrativa och serviceinriktade kunskaper och samtidigt komma i kontakt med nya miljöer och människor. Våra kunder verkar inom en mängd olika branscher och erbjuder således spännande uppdrag för dig som konsult.

Uppdragen är initialt bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund, där du självklart omfattas av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som orderadministratör kommer du stötta upp med administrativa uppgifter inom orderhantering samt kund- och leverantörskontakter, exempelvis:

* administrera ordrar, offerter, beställningar, leveranser och fakturor
* ha koll på skatteregler och försäljningsvillkor för respektive marknad
* se till att kundinformation är uppdaterad i företagets CRM-system
* guida kunderna i företagets utbud och bistå med enklare support kring företagets produkter/tjänster
* kontakt med leverantörer kring restorder, förseningar och reklamationer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Då behovet av avlastning hos våra kunder ofta är brådskande, söker vi i första hand dig som är tillgänglig för omgående start och som söker arbete på heltid och dagtid. Observera att denna annons ligger ute för uppdrag som är på ingång till oss och mer information kommer ges när dessa blir aktuella. Uppdragens längd kan komma att variera.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som inger förtroende och är mån om att ge ett gott intryck av företaget du representerar samt trivs att arbeta tillsammans med andra. Troligtvis har du redan arbetat med kundservice och administration i flera år, kanske som kundtjänst, orderadministratör eller säljsupport, och har ett utpräglat affärssinne.

Vidare är du en noggrann administratör med god systemvana och hanterar Office-paketet obehindrat. Det är ett stort plus om du har god vana av Excel samt har tidigare erfarenhet av affärssystem/CRM-system. Då du kommer arbeta med kontakter både internt och externt är det viktigt att du både talar och skriver svenska och engelska flytande.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-10-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 0708-919699

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3746831

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: