Orderadministratör med erfarenhet av SAP till globalt företag

MultiMind Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2017-10-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör med erfarenhet av SAP till globalt företag" (publicerad 2018-01-09) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Har du erfarenhet av SAP, gillar kundkontakt och söker ett utvecklande jobb, då är det här uppdraget för dig. Uppdraget som Orderadministratör ger dig möjligheten till ett mycket meriterande arbete i ett av värdens främsta elektronikföretag. Arbetet innebär mycket kontakt internt och externt, vi söker dig som trivs med att lösa problem och som snabbt kan växla mellan olika ärenden.

Tjänsten är ett 6 månaders inhyrningsuppdrag med start omgående, för rätt person finns det goda möjligheter till förlängning.



Publiceringsdatum
2017-10-16

Om företaget
Vår kund är ett världsomspännande elektronikföretag med fokus på innovation och design. Det här uppdraget är på deras Nordiska huvudkontor som sitter i moderna lokaler i Stockholm.



Om Rollen

Som Orderadministratör har du många utåtriktade kontakter med bland annat kunder och leverantörer. Per telefon tar du emot kundärenden, du registrerar ordern samt hanterar annan administration. Du kommer även att ha kontakt med transportörer, hantera avvikelser



Urval av arbetsuppgifter:

Orderhantering
Ansvara för orderläggning från företagets nordiska kunder.
Kundsupport - ta hand om externa såväl som interna kundbehov.
Bygga långsiktiga kundrelationer
Ge leveransinformation till kund
Fungera som koordinator för information från kunder till organisationen
Ansvarig för prisuppdateringar i SAP
Ansvarig för uppdatering av status för order och leverans.
Ta del av nya systemimplementeringar
Delta i kundevenemang
Daglig dokumentation och förbättringsarbeten


Vi söker dig med

Universitetsexamen eller motsvarande
Engelska flytande i tal och skrift
Goda kunskaper i Excel
Kunskaper i SAP är meriterande


Som anställd hos MultiMind får du:

Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.


Låter rollen intressant?

Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Office +46 720221442

Företag
MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 66

Jobbnummer
3752220

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB: