Orderadministratör / Kundservice / B2B / Philips Lighting

Bravura / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-10-23

Företaget
I mer än 125 år har Philips Lighting revolutionerat belysningsbranschen. Vi var föregångare inom såväl elektrisk belysning som LED-teknologi, och banar nu väg för intelligenta belysningssystem världen över. Vi förstår den positiva effekt ljus kan ha på människan och levererar innovativa lösningar som möjliggör nya affärsvärden för våra kunder. Vi skapar unika och minnesvärda belysningsupplevelser som får människor att må bra och känna sig trygga, fokuserade och stimulerade.

Bravura söker för Philip Lightings räkning en student som vill arbeta med kundservice minst 2 heldagar i veckan. Detta är en direktrekrytering och du blir därför anställd direkt av Philips Lighting. Teamet är bestående av 11 kollegor uppdelat på den svenska respektive finska marknaden.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Order Specialist tar du emot samtal, mail och förfrågningar från företagets kunder som består av företag. Du hjälper dem bland annat med orderhantering, produkt- och leveransfrågor samtidigt som du ser till att tillhandahålla en service i världsklass. Rollen innebär även kontakt internt med sälj-, logistik- och ekonomiavdelningen för att ha koll på alla order från beställning till att den når kunden enligt önskemål.


Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasiala studier
• Tidigare erfarenhet av administration och/eller service
• Systemvana och teknisk förståelse
• Meriterande om du tidigare har arbetat i SAP
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Kunskaper i finska är meriterande.

För att trivas i rollen tror vi att du är en driven teamplayer som sätter dig in i arbetet snabbt. Struktur och administrativa rutiner hanterar du lätt och uppkommer det problem funderar du direkt fram bästa möjliga lösning. Eftersom du arbetar med kundkontakt och i en avlastande roll för dina kollegor tror vi att du trivs bra i en social roll.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderadministratör, administration, service, kundtjänst, kundservice, B2B, företagskunder, säljstöd, säljsupport, sales support

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Grönborg lisa.gronborg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3763002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: