Orderadministratör för omgående start - S&C Bemanning Göteborg AB - Administratörsjobb i Göteborg
Orderadministratör för omgående start
S&C Bemanning Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB i Göteborg

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Vår kund är ett marknadsledande produktbolag inom teknik med verksamhet över hela världen. Huvudkontoret är beläget i Göteborg. Tjänstens placering är i Göteborg, Uppdraget startar per omgående och pågår initialt i till 30/6 med goda möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu två personer för uppdrag hos vår kunds orderavdelning. Orderavdelningen består idag av fem personer som samverkar och samarbetar i det dagliga arbetet. Det är en bred roll med stor variation i arbetsuppgifter. I din roll kommer du att arbeta med daglig kontakt med kund per telefon, mail och fax. Handläggning av order från kund, handläggning av inköpsorder kopplad till kundorder, utfärda och hantera orderbekräftelser, omplanering av order, leveransbevakning, inrapporting av gods, utfärdande av ursprungsintyg, fakturering och kreditering, framtagning av statistik, tullkontakter och med leveransinformation till kund.

Din profil
Vi söker dig med minst ett års erfarenhet av liknande tjänst och som har gymnasiekompetens och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Engelska är koncernspråk och många kunder är engelsktalande. Det är meriterande om du har kompetens inom logistik/inköpsområdet. Du har tidigare erfarenhet av arbete i något affärssystem. Gärna Axapta. Du har goda kunskaper i officepaketet.

Som person är du är utpräglad teamplayer som har lätt för att samarbeta i grupp. Du har också förmågan att arbeta självständigt mot fastställda mål. Du är positiv och engagerad och gör ditt yttersta för att för att hitta lösningar på utmaningar. Vi ser gärna att du är serviceinriktad, professionell och prestigelös. Du är ansvarsfull och har god organisationsförmåga.

Vi tillämpar löpande urval då tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Vi ser gärna att du skickar din ansökan via www.soderco.se så snart som möjligt. Anställningen är hos Söder & Co och arbetet utförs hos vår kund. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-03-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-09
Ange följande referens när du ansöker: 2296
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lina Friberg

Företag
S&C Bemanning Göteborg AB

Adress
S&C Bemanning Göteborg AB
Johan På Gårdas gata 5A
41250 Göteborg

Kontorsadress
Johan På Gårdas gata 5A

Jobbnummer
3385165

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB: