Orderadministratör / Costumer Service Representative till Pernod Ricard

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-10-03

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 5 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Pernod Ricard. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Pernod Ricard är världsledande inom vin- och spritindustrin. De är verksamma inom närmare 80 dotterbolag och 94 produktionsanläggningar över hela världen. Pernod Ricard Sweden är en del av Pernod Ricard Northern Europe och har ca 60 anställda i Stockholm. Företaget fokuserar på 15 viktiga vin- och spritvarumärken så som ABSOLUT, Jameson, Beefeater och Stoneleigh.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Costumer Service Representative hos Pernod Ricard Sweden arbetar du i en bred roll med primärt fokus på service och orderhantering. Du ansvarar bland annat för att motta, registrera och följa ordar, hanterar returer samt besvarar kundfrågor kopplat till beställningar, leveranser, priser och fakturor. Du arbetar i nära samarbete med Supply-funktionen och säkerställer uppdaterad information, intern såväl som extern, kopplat till lager- och leveransstatus. Vidare ansvarar du även för att administrera och uppdatera produktinformation i företagets system, samt stöttar organisationen i enklare fakturafrågor.

Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll
• Utmärkt systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i Svenska och Engelska, i såväl tal som skrift
• Erfarenhet av arbete inom ekonomi är merieterande

För att trivas i rollen är du en självgående person som genom ett starkt driv och engagemang har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då du kommer arbeta i en roll med många kontaktytor trivs du med att samarbeta med andra och har god kommunikativ förmåga. Vidare är du serviceinriktad i ditt arbete, och alltid mån om att säkerställa en kvalitativ leverans. Slutligen känner du ett stort ansvarstagande i din yrkesroll, du tar egna initiativ samt tar ett stort ägandeskap för att driva arbetet framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Liljeholmen
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8160862

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: