Orderadministratör - Office Partner AB - Inköpar- och marknadsjobb i Stockholm
Orderadministratör
Office Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.

Vi söker en orderadm / inne säljare till ett internationellt företag.

Publiceringsdatum
2007-12-03

Dina arbetsuppgifter
Arbetet inkluderar mottagning av order samt kontakt och support mot finska och svenska kunder.Det ingår även att hålla ordning på att faktureringen sker på ett korrekt sätt samt en del logistik arbete.Dvs att kunder får varor i rätt tid och i rätt kvantitet samt planering av vissa transporter.

Kvalifikationer
Vi söker en person som är engagerad,motiverad,självgående och serviceorienterad.Har du telefonvana och goda data kunskaper, främsta i SAP R/3 är det meriterande.

Tjänsten skall tillsättas omgående och är ett vikariat till 2008-02-31 med eventuell möjlighet till förlängning.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Orderadministratör
Vi tar emot ansökan via epost: philip.saponja@officepartner.se

Företag
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Mer information på http://www.officepartner.se

Jobbnummer
67810

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: