Orderadministratör - Access Personnel AB - Inköpar- och marknadsjobb i Stockholm
Orderadministratör
Access Personnel AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Access Personnel AB i Stockholm

Välkommen att söka jobbet vid vår rekryteringsträff på Arbetsförmedlingen Expo -
Stockholm. ADRESS: Sveavägen 24-26, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM:Måndag den 12 nov TID: Du kan komma någon gång mellan klockan
17:00 - 17:30 Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och
förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som är på plats
för att söka jobbet får vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din
intervju. Access Personnel AB hjälper företag och organisationer
med rekrytering och uthyrning av tillfällig personal. Vår kund i detta fall är
Iveco Scandinavia Operations som ansvarar för försäljning och service av skåp-
och lastbilar i de tre skandinaviska länderna och är en del av Iveco-koncernen,
som med 150 000 sålda skåp- och lastbilar och en årsomsättning på 84 miljarder
kronor är Europas näst största producent av yrkesfordon. Iveco är en dynamisk
internationell organisation med 31 000 anställda globalt, varav ca 300 i
Skandinavien, fördelade på tre filialer i Sverige, tre i Norge samt sex filialer
och gemensamma skandinaviska funktioner i Danmark. Därutöver har de ett nära
samarbete med en lång rad återförsäljare i den tre länderna. Läs mer om
företaget på www.iveco.se Kundtjänst/ordermottagare I
arbetsuppgifterna ingår främst hantering av arbetsorder inkl fakturering. Du
kommer även att assistera vid kundmottagningen och på reservdelsavdelningen. Vi
ser gärna att du har någon form av fordonsteknisk utbildning, det är dock inget
krav men du har givetvis ett stort intresse för bilbranschen. Vi ser
framför oss en egenmotiverad person som är pådrivande och självständig. Du har
en mycket hög servicegrad och bidrar gärna med sådana egenskaper som främjar
teamkänsla och arbetsglädje i gruppen samt tvekar inte att ge en hjälpande hand
där det behövs. Du har god datavana och gärna någon administrativ erfarenhet.
God produktutbildning och ordentlig introduktion erbjuds. Tjänsten är
på heltid och ska tillsättas snarast. Arbetstiden är 07.00-16.00 och
arbetsplatsen är belägen i Järfälla. Detta är en s.k "Try & Hire" vilket betyder
att du är anställd av Access Personnel i ca tre månader för att sedan - om allt
faller väl ut - erbjudas en tillsvidareanställning. För rätt person kommer det
att finnas mycket goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!

Publiceringsdatum
2007-11-07

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare. Heltid. Dagtid. *.

Ersättning
Fast lön. *.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 071112. Välkommen att söka jobbet vid vår
rekryteringsträff på Arbetsförmedlingen Expo - Stockholm.ADRESS: Sveavägen
24-26, Stockholm. T-bana Hötorget.DATUM:Måndag den 12 nov TID: Du kan komma
någon gång mellan klockan 17:00 - 17:30

Företag
Access Personnel AB
Grev Turegatan 11 C
114 46 STOCKHOLM Tel 08-7900949
Fax 08-7900937
Epost: info.stockholm@access-personnel.se
Mer information på http://www.access-personnel.se

Jobbnummer
48605

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Access Personnel AB: