Operativ Teamleader inom Kundservice

Avanzera AB / Försäljningsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Nacka, Haninge, Södertälje, Uppsala, Sigtuna eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Avanzera söker nu en Teamleader inom kunderservice för vår kund som tillhandahåller medicinteknikprodukter på den nordiska marknaden. Det är främst läkemedel och tjänster som underlättar behandling med parenterala läkemedel i hemmiljö. De prioriterade områdena är Diabetes samt Parkinsons sjukdom men även immunbrist, Pulmonell Hypertension och Smärta.

Tjänsten är på heltid och uppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt alternativt enligt överenskommelse. Initialt är detta ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund under ca 6 månader för att sedan bli överrekryterad. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön. Du har fast månadslön, innevarande månad, samt betald semester. Tjänsten är stationerad i Nacka Strand och kontoret är något utöver det vanliga med närheten till vattnet.

Publiceringsdatum
2017-01-17

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta och leda enheten för Kundservice til en början men på sikt även bygga upp en ny enhet som kommer att kallas "Backoffice". Förutom Kundservice kommer även då enheterna Inköp & Logistik samt Reklamationer & Techsupport att ingå. Totalt en grupp på 6-7 personer.

Förutom att leda och få mig sig gruppen kommer du att arbeta operativt med b la följande arbetsuppgifter;

• Hantera order
• Registervård - kunder, artiklar och priser
• Paketsökning
• Kontakt med externt lager
• Utveckla rutiner för att automatisera orderflödet
• Ta fram försäljningsstatistik vid upphandlingar

Bakgrund
Du är van vid kundkontakter samt har haft formellt personalansvar i några år, gärna som teamleader. Som person är du positiv, ödmjuk, lösningsorienterad och förändingsbenägen. Du har, som minst, gymnasieutbildning och har goda kunskaper i engelska. Kan du något av de övriga nordiska språken är det meriterande. För att lyckas i rollen bör du vara en god lagspelare som ser det som en självklarhet att man stöttar varandra i arbetet mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan idag!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 867
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson 0854528304
Helena Elvin Guillemain 0854528305

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Jobbnummer
3266746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: