Operativ inköpsansvarig

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Hallsberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Hallsberg, Kumla, Lekeberg, Örebro, Degerfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Hallsberg, Lekeberg, Örebro, Karlskoga, Laxå eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-02-16

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en inköpsansvarig för vår kunds räkning!
Den vi söker är en erfaren och kompetent operativ inköpare för att leda och driva vår kunds upphandlingsverksamhet.
Den vi söker har 2 till 5 års relevant erfarenhet och är redo att ta nästa steg i sin karriär inom inköp och upphandling.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som person är du driven, flexibel och har stark kommunikationsförmåga för att samarbeta effektivt med kollegor och leverantörer. Integritet, stresstålighet och entreprenörsanda är viktiga egenskaper för att lyckas i rollen.

• Ansvara för att hantera och stödja verksamheten genom att säkra tillgången på varor och tjänster, både för indirekt och direkt drift
• Genomföra och leda upphandlingsprocesser för produkt/tjänsteförsörjning, inklusive leverantörsval och kontinuerliga förhandlingar för att öka effektiviteten och optimera kostnaderna
• Förhandla prissättning och villkor för att säkerställa bästa möjliga affär för organisationen

Vi erbjuder en spännande möjlighet att ta ledningen i vår kunds upphandlingsverksamhet och driva förändring för att säkerställa bästa möjliga resultat för organisationen. Om detta stämmer in på dig och du är redo att ta nästa steg i din karriär, ser vi fram emot din ansökan!

Kvalifikationer
• Körkort B och tillgång till egen bil
• Flytande Svenska och Engelska i tal och skrift
• Relevant utbildning och minst 2 till 5 års erfarenhet inom inköp och upphandling- eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• God förmåga att arbeta självständigt och att driva projekt framåt
• Problemlösningsförmåga, förmågan att analysera svåra situationer och hitta lämpliga lösningar
• Förmåga att påverka andra genom att tydligt förklara fakta, policyer och praxis inom inköpsområdet

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
8475516

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: