Operativ inköpare till Atria

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Hallsberg
2021-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operativ inköpare till Atria" (publicerad 2022-03-14) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Hallsberg, Kumla, Lekeberg, Örebro, Degerfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Hallsberg, Kumla, Lekeberg, Örebro, Degerfors eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-11-15

Om tjänsten
Som operativ inköpare hos Atria ges du möjlighet att påverka och vara en del av ett framgångsrikt team. Du kommer ingå i funktionen inköp mot livsmedel och rapporterar direkt till operativ chef. Kontoret är beläget i Sköllersta, Örebro Län. Arbetstiderna är måndag till fredag, 08.00-17.00.

I din roll som operativ inköpare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Dagliga avrop från leverantör
• Säkerställa att varor köps in mot avtalat pris
• Sköta den dagliga kontakten med leverantörer
• Daglig kontakt/samarbete med övriga funktioner inom koncernen
• Leveransbevakning av beställda varor
• Samarbeta med befintliga leverantörer i samråd med ansvarig strategisk inköpare
• Säkerställa tillgänglighet av beställt material och att produkter är i enlighet med avtalad kvalitet och specifikationer
• Säkerställa att rätt lagernivåer uppnås
• Produktspecar tas in från leverantör enligt krav
• Reklamationsunderlag tas fram vid retur av skadat/gods till leverantör
• Fakturamatching

Tjänsten som operativ inköpare är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget fortgår under minst 4 månader.

Om dig
Vi söker dig som har relevant utbildning på lägst gymnasienivå. Har du läst en utbildning med inriktning inköp eller Supply Management på universitet eller högskola är detta meriterande. För tjänsten krävs minst ett års erfarenhet av liknande arbete då du kommer arbeta självständigt i en koordinerade, operativ och utvecklande roll.

Vi ser gärna att du kommer med en härlig attityd som gynnar både team och verksamhet. Du har ett genuint intresse för att växa i en inköpsroll och trivs med ett varierat arbete i högt tempo.

Viktigt för tjänsten är:

God datorvana
Kommunicerar väl på svenska och engelska
Tidigare erfarenheter av M3 och SAP
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Atria
Atria Sweden är ett av Norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Sibylla, Ridderheims, Lithells, Pastejköket, Lönneberga, Lagerbergs kyckling och TZAY. På Atria älskar vi god mat och vi tror på "Good food - better mood".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Inköpare, Inköp, Supply, Adecco, Örebro, Hallsberg, Sköllersta, operativ inköpare, Atria

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36218".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
6120030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: