Operativ chef - Workz Göteborg

Salesonomics AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Salesonomics AB i Göteborg, Jönköping, Linköping, Lund, Malmö eller i hela Sverige

Vill du vara med och bidra till utvecklingen av framtidens kundservice?

Workz är ett resursföretag inom kundservice som drivs av att öka nivån och kvaliteten på kundservice i Sverige. Workz erbjuder sina tjänster inom tre affärsområden, bemanning och rekrytering; verksamhetsutveckling samt utbildning. Att arbeta hos oss innebär att arbeta i en entreprenöriell miljö med kollegor som har en passion för att hjälpa människor och bolag att lyckas leverera en kundservice i världsklass.

Vi erbjuder dig:

Workz erbjuder dig att vara med på en spännande tillväxtresa och vill vara den aktör alla pratar om i branschen. Du kommer vara en viktig del av den fortsatta resan och få ett stort förtroende att utveckla verksamheten och utvecklas som person.
Under de senaste fem åren har vi haft en positiv tillväxt och nu vill vi ta bolaget till en nästa nivå.

På Workz erbjuds du:

• En entreprenöriell miljö som är både utvecklande och uppskattande
• Vara med på en tillväxtresa
• Stora möjligheter att utvecklas inom bolaget
• Ansvar att driva en region med stor potential

Om rollen:

Rollen som Operativ Chef hos oss på Workz är varierande där du aktivt kommer att arbeta med att utveckla affären och arbetssättet mot befintliga kunder med tydliga tjänster mot en tydlig marknad.

Du kommer att ha ett affärs- och operativt ansvar för regionen väst, där du från dag 1 kommer ta över ansvaret för befintliga kunder och medarbetare. Till en början kommer du att arbeta ensam operativt i regionen med stöd från kollegorna i andra regioner.
Vi ser att tillväxtpotentialen i regionen är väldigt stor så ambitionen är att teamet i Göteborg ska växa under 2022.

Ditt uppdrag är att utveckla och förvalta existerande kundrelationen inom regionen efter överenskomma mål i kvalitet, omsättning och resultat. Du kommer även vara delaktig i in försäljningen av nya samarbeten tillsammans med vår försäljningschef.

Publiceringsdatum
2022-03-01

Dina arbetsuppgifter
• Ansvara för kundrelationen och utvecklingen i regionen
• Personalansvar för uthyrda medarbetare

• Utveckla och utbilda Workz medarbetare
• Säkerhetsställa kvalitén
• Administration
• Delaktig i verksamhetsutvecklingen

Vem är du?

Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas.
Som person älskar du att skapa långsiktiga relationer med kunder och medarbetare.
Du drivs av att skapa rätt förutsättningar för att andra ska lyckas och att du som samarbetspartner ska vara första valet hos dina kunder.

Du tycker om att ta ett stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Till en början kommer du att sitta själv på din region så det är viktigt att du trivs att jobba självständigt.

Hos oss uppskattar vi tydlighet i form av mål, kommunikation och att ta för sig utifrån sin roll.

Kvalifikationer
• Growth Mindset

• Självgående
• Ansvarstagande
• Du ska älska att skapa och utveckla relationer

Meriterande:

• Tidigare erfarenhet från kundservice eller bemanningsbranschen

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Salesonomics AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Salesonomics AB (org.nr 556757-0188), http://www.salesonomics.com

Arbetsplats
Salesonomics

Kontakt
Niklas Östlund
niklas@salesonomics.com
076 021 17 41

Jobbnummer
6391208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Salesonomics AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Salesonomics AB: