Operations Coordinator till IHM Business School i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Speciallärarjobb / Göteborg
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operations Coordinator till IHM Business School i Göteborg" (publicerad 2018-01-15) ⬅️


Visa alla speciallärarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

IHM Business School erbjuder affärsutbildningar för företag och människor som vill utvecklas och nå framgång. Vi erbjuder ett brett utbud av öppna och företagsanpassade utbildningar; på våra affärsskolor i Stockholm, Göteborg och Malmö, och ute hos våra kunder. Vi är en privat, fristående affärsskola helägd av den ideella stiftelsen IHM. Sedan starten 1968 har över 50.000 personer gått hos oss. Framgången bygger på vår förmåga att erbjuda aktuell, relevant kunskap och träning som ger just den kompetens som efterfrågas på arbetsmarknaden. IHM har offensiva framtidsplaner, god tillväxt och ekonomisk stabilitet och tillsammans med Oddwork är vi nu på jakt efter en driven Operations Coordinator till vårt team!

Om tjänsten som Operations Coordinator på IHM Business School
Hos IHM blir du en del av ett drivet team! I din roll som Operations Coordinator kommer du ansvara för att driva, hantera och utveckla det administrativa arbetet inom IHM:s affärsområden. Dina uppgifter kommer att vara både standardiserade och varierande beroende på utbildning, tid på året och specifika behov från både deltagare och lärare. Du ska därför gilla att jobba i en mix av både repetitiva och nya uppgifter. Det krävs därför att du är energisk, tycker om att arbeta strukturerat med koordinering och är van vid att jobba många bollar i luften.

Vi söker dig som...
...är engagerad, effektiv och vill bli en viktig del hos Sveriges mest spännande utbildningsföretag! Det absolut viktigaste hos IHM är ditt driv och din förmåga att flexibelt kunna anpassa ditt arbetssätt utifrån kundbehov. Du är ansvarstagande, snabbtänkt, proaktiv och noggrann men brinner samtidigt för att ständigt förbättra och skapa ännu bättre arbetsprocesser. Du är van vid att jobba mot deadlines och gillar det.

Det är positivt om du har arbetat med att utveckla administrativa arbetsprocesser tidigare och att du har kunskap om hur man kan skapa effektiva processtrukturer med hjälp av digitala verktyg. Du är van vid att hantera olika typer av digitala system, som CRM, och hanterar MS-Office utan problem. Eftersom du är en del av ett arbetsteam med många kontaktytor, både internt på IHM men också externt med lärare m.fl., så är det också viktigt att du är social och tydlig i din kommunikation. Viktigt är att du har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift.

Vad IHM Business School erbjuder dig
Som ny Operations Coordinator på IHM får du en chans att påverka utvecklingen av bolagets effektivisering! Tjänsten innebär stort utlopp för kreativitet och din prägel kommer att lämna avtryck hos både medarbetare och bolaget i helhet. En tydlig struktur och härliga kollegor genererar trygghet och färdigheter som efter ditt vikariat ger dig möjlighet att anta en framtida nyckelroll i alla typer av företag och organisationer! Brinner du också för att se människor utvecklas? Härligt! Då kommer du att trivas strålande på IHM. Vill du läsa mer om IHM Business School? Kika här.

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: 60% inledningsvis med goda möjligheter till att gå upp till 100%. Tjänsten är ett vikariat som löper till mars 2019.
LÖN: Grundlön
KONTAKT: Talent Manger Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-01-11

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-12

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Jobbnummer
3850481

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: