OpenSolution söker en IT-support på heltid

Ryska Posten / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "OpenSolution söker en IT-support på heltid" (publicerad 2017-02-20) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kund OpenSolution en IT-support som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
OpenSolution verkar inom mjukvarubranschen som erbjuder helhetslösningar för kassa- och betalningssystem. Som IT-support kommer du att fungera som en stödfunktion till befintliga kunder och kommer att arbeta med teknisk support, levereans av hårdvara samt merförsäljning efter kundens behov. Tjänsten är tillsvidare och arbetstiderna är 8-17 måndag till fredag. Kontoret är beläget i Solna och detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in i ett företag som befinner sig i en expansiv fas med bra utvecklingsmöjligheter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli direkt anställd av OpenSolution.

Publiceringsdatum
2016-11-10

Arbetsuppgifter
Som IT-support kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som teknisksupport till ett tiotal applikationer samt installation av kassa- och betalsystem.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Göra felsökningar
• Svara på inkomande samtal
• Göra kundbesök och installera hårdvara

VI SÖKER DIG SOM

• Har en gymnasial utbildning
• Har goda kunskaper inom användarsupport för Windows
• Har tidigare erfarenhet av kundsupport eller ärendehantering, gärna med teknisk support
• Kan uttrycka sig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har en vidarutbildning inom IT
• Har erfarenhet inom restaurang- eller butiksbranschen

Som person är du kommunikativ med lika stort intresse för service som teknik. Du har förmåga att organisera och strukturera ditt arbete även i stressfyllda situationer. Du är även lösningsorienterad, driven och älskar att ge service. Vi ser även att du är en van lagspelare då mycket av arbetet kommer ske tillsmans med kollegor

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fastlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3154259

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: