Office Services Assistant till globalt företag,

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Helsingborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-09-12

Om företaget
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom kontor, ekonomi och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och duktiga lösningsorienterade personer. Vi levererar alltid bästa möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



Uppdraget

För kunds räkning söker vi nu en driven och lösningsorienterad Office Services Assistant! Vår kund är ett globalt företag som verkar inom management konsult branschen. Företaget har kontor i Stockholm och Göteborg. Tjänsten är på deltid och kommer att fungera som back up till den nuvarande Office Services Assistant.

Arbetsplatsen är belägen i fräscha och ljusa lokaler i centrala Göteborg.



Dina arbetsuppgifter
Som Office Services Assistant kommer du att arbeta självständigt som "spindeln i nätet" och ansvara för allt ifrån att ta emot kunder och besökare på kontoret, utföra beställningar, bokningar, koordinera konferenser samt ansvara för att kontoret är rent och snyggt.

Du kommer även att ha kontakt med leverantörer, göra inköp och hantera post och budleveranser. Tjänsten är koordinerande och understödjande med allt från sedvanliga administrativa uppgifter till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. Du har daglig kontakt med övriga kollegor på kontoret samt stöd av den administrativa avdelningen i Stockholm.



Vem är du?

Du är en självgående, flexibel och initiativtagande person som är van vid och tycker om att arbeta med varierande uppgifter i ett högt tempo. Du är positiv med inställningen att allt går att lösa! Vidare är du noggrann, lösningsorienterad och strävar alltid efter att göra det lilla extra, självklart med ett leende på läpparna. För att lyckas i rollen måste du vara strukturerad, organiserad och proaktiv. Vidare är du prestigelös och tar i där det behövs.

Att du har en god social förmåga ser vi som en självklarhet!



Vad kan du?

Du har tidigare erfarenhet från liknande arbete där du har haft en koordinerande och serviceinriktad roll, gärna i en fartfylld miljö. Gymnasieutbildning är ett krav och någon form av vidareutbildning är meriterande. Vidare är du professionell, serviceinriktad och initiativtagande. Du bör vara bekväm med att arbeta självständigt och våga ta egna beslut. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Det är meriterande med grundläggande teknisk/IT kompetens. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.



• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på johanna.nilsson@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Götgatan 16
41105 Götebprg

Kontorsadress
Götgatan 16

Jobbnummer
3693843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: