Office & Logistics Manager till globalt konsultföretag på heltid

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en serviceinriktad Office & Logistics Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten på juli och sträcker sig fram till januari 2018. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM KUNDEN
Vår kund är ett globalt konsultföretag med fokus på att genomföra förändringar för ledande internationella företag. Genom skräddarsydda affärssimuleringar och upplevelsebaserad inlärning hjälper dem deras kunder med att utveckla affärsmannaskap, ledarskap och försäljning. Kulturen präglas av en entreprenöriell, dynamisk och positiv anda. På deras kontor är det högt i tak, mycket frihet under ansvar och härliga arbetskollegor. Här är det drygt 600 anställda och är verksamma i flera länder. Huvudkontoret ligger centralt i Stockholm med drygt 30 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
Med start i mitten på juli fram till januari 2018 söker vi dig som vill arbeta heltid som Office & Logistics Manager. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och stresstålig. Du är van att arbeta självständigt och är en lösningsorienterad person. I rollen som Office & Logistics Manager kommer du arbeta i receptionen, stödja konsulterna med olika administrativa arbetsuppgifter, ha kontakt med internationella kunder och mycket mer. Du kommer arbeta i fräscha lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är 08:30-17:30.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund

Arbetsuppgifter
Som Office & Logistics Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Arbeta i receptionen och ta emot kunder + svara på inkommande samtal
• Se till så att det är snyggt och fräscht överallt
• Stödja konsulterna med exempelvis samanställningar och rapporter
• Planera och koordinera hela logistikprocessen
• Sortera och packa utbildningsmaterial
• Hantera bud över hela världen
• Ha kontakt med leverantörer

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från liknande roll
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Har kunskaper i Officepaketet

Det är meriterande om du:

• Arbetat med liknande arbetsuppgifter på ett internationellt företag innan



Som person är du serviceinriktad, flexibel och stresstålig. Du är noggrann, lösningsorienterad och är duktig på att prioritera.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-05-30

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3528167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: