Office Manager till svenskt investeringsbolag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Manager som vill vara en del av deras resa. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Office Manager till vår kund som är ett svenskt investeringsbolag som investerar i små och medelstora företag i Europa. Bolaget grundades 2010 och har kontor i centrala Stockholm, vid Stureplan. På kontoret arbetar i dagsläget 8 personer. Vill du vara en del av ett ungt och drivet team så är detta företaget för dig. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du arbetar 08.30-17.30 måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund. I framtiden så vill kunderna ta över anställningen om det känns rätt för båda parter.

Arbetsuppgifter

I din roll som Office Manager kommer du att ha helhetsansvar för att se till att driften av kontoret fungerar. Du kommer få stor frihet att själv planera ditt arbete och din främsta uppgift är att leverera service i toppklass och se till att allt flyter på.



Som Office Manager kommer du exempelvis att:

• Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
• Ta emot gäster och svara på inkommande samtal
• Ansvara för post, budhantering och telefoni
• Inköp av livsmedel, blommor och kontorsmaterial
• Förberedelse inför möten och konferenser
• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret
• Vara en assisterande hand till alla på kontoret
• Kontakt med leverantörer
• Se till att tekniken på kontoret fungerar
• Ekonomiuppgifter som exempelvis fakturering och kvittoredovisning

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare arbetat som receptionist eller Office Manager
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
• Har tidigare erfarenhet av ekonomiuppgifter som exempelvis bokföring

Som person är du utåtriktad, positiv och serviceinriktad. Du är professionell, självgående och initiativtagande samt har en förmåga att se detaljer. Vidare är du ambitiös och lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-09-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63 B

Jobbnummer
3703992

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: