Office Manager till Rothchild & Co (vikariat)

Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
2024-01-29


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid, 40h/veckan
Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00.
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Önskad start 1/6-24
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (vikariat på ca 8-12 månader och du kommer att arbeta som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning.)

Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en Office Manager till vår kund Rothschild & Co (https://www.rothschildandco.com/en/) för ett vikariat under ca 8-12 månader. Du kommer att sitta och arbeta i ett ljust och nyrenoverat kontor beläget på Strandvägen. Rothschild & Co är en ledande global koncern inom finansiella tjänster som rådgiver företag. Vår kund har varit i centrum för världens finansmarknader i över 200 år och deras expertis, intellektuella kapital och globala nätverk gör det möjligt för att tillhandahålla ett tydligt perspektiv som gör en meningsfull skillnad för deras kunder, samhällen och vår planet.

DIN ROLL

I rollen som Office Manager har du en betydelsefull roll i bolaget. Du fokuserar på både de operativa och administrativa arbetsuppgifterna. Du kommer arbeta självständigt och ansvara för att den dagliga driften på kontoret flyter på. Du kommer stötta dina kollegor med kontorsrelaterade ärenden och frågor samt välkomnar och släpper in externa besökare till kontoret.

Dina arbetsuppgifter inkluderar följande:

• Ta hand om allt som behövs för ett fungerande kök så som diskmaskin, fylla på kaffemaskin, kyl och göra beställningar etc.

• Hantera och lägga beställningar av luncher/fika och middagar

• Förbereda konferensrum inför externa möten

• Ansvar för medarbetarnas kalendrar och boka in externa möten

• Boka in resor och hantera reseutlägg

• Kvitto- och fakturahantering

• Beställning av it-utrustning

• Kontakt med HR-funktionen ang personalrelaterade frågor från medarbetare

• Posthantering

• Ad hoc

VEM ÄR DU?

Du har en naturlighet för service och besitter en god kommunikationsförmåga. Vidare kan du arbeta självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är lösningsorienterad och pålitlig som person. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta tillsammans med drivna och högpresterande kollegor.

Du som söker uppfyller nedan krav:

• Du arbetar idag eller har tidigare arbetet i en serviceroll som tillexempel inom retail eller dylikt.

• Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Du kommer att arbeta på ett internationellt bolag och kommer därför att prata engelska mestadels.

• Du har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.

• Godkänd gymnasieexamen

Det är mycket meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av en Office Manager- eller receptionsroll och vill utvecklas inom det administrativa området.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

• Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.intebarapostbemanning.se

Arbetsplats
Inte Bara Post Bemanning

Kontakt
Felicia Sommensjö
felicia.sommensjo@rpbemanning.se
+46 072 601 26 21

Jobbnummer
8429293


Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: