Office Manager till Bravura Stockholm

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2015-06-02

Företaget
Bravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vi har utsetts till Gasellföretag två år i rad och vårt långsiktiga mål är att fortsätta vår expansiva tillväxt med bibehållen lönsamhet. Idag består Bravura av 100 medarbetare fördelat på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö samt cirka 430 konsulter som arbetar på uppdrag ute hos våra kunder.

Vår ambition är att vara en av de mest attraktiva arbetsgivarna för dig som har engagemang, höga mål och trivs i en professionell och utmanande arbetsmiljö. Vår företagskultur, med ledorden Ambition in Action, står för höga ambitioner och att agera efter dem - samtidigt som vi värnar om kvalitet, långsiktighet och gemenskap. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt medarbetare då vi ser våra medarbetare som vår största tillgång och viktigaste framgångsfaktor. Läs mer om vår företagskultur och Ambition in Action h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/karriar-pa-bravura/var-kultur/'>här .

I rollen som Office Manager ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt samt hanterar inkommande mail och telefonsamtal till växeln för Stockholm, Göteborg och Malmö. Du ansvarar för att kontorets allmänna ytor och reception hålls ren och snygg, hanterar felanmälan samt har kontakt med städbolag och fastighetsägare. Vidare har du administrativa arbetsuppgifter så som posthantering, viss fakturahantering och inköp samt är behjälplig vid bokningar.

Rollen är bred så du förväntas vara flexibel, stresstålig och mycket serviceminded, både externt och internt. På sikt kan det tillkomma ytterligare uppgifter inom området kontorsservice. Ni är två medarbetare i receptionen som arbetar heltid och samtidigt, och receptionen är bemannad mellan 7:30-17:00 måndag till fredag.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt samt hanterar inkommande mail och telefonsamtal till växeln för Stockholm, Göteborg och Malmö. Du ansvarar för att kontorets allmänna ytor och reception hålls ren och snygg, hanterar felanmälan samt har kontakt med städbolag och fastighetsägare. Vidare har du administrativa arbetsuppgifter så som posthantering, viss fakturahantering och inköp samt är behjälplig vid bokningar.

Rollen är bred så du förväntas vara flexibel, stresstålig och mycket serviceminded, både externt och internt. På sikt kan det tillkomma ytterligare uppgifter inom området kontorsservice. Ni är två medarbetare i receptionen som arbetar heltid och samtidigt, och receptionen är bemannad mellan 7:30-17:00 måndag till fredag.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet: Erfarenhet av servicerelaterat arbete samt från reception med höga krav
Övriga krav: Mycket god telefon- och datorvana samt erfarenhet av arbete i CRM-/affärssystem
Meriterande: Erfarenhet som kontrosansvarig eller arbetat med växeltelefon
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

För att trivas i rollen är du lösningsorienterad och serviceinriktad som person. Du trivs med ansvar och har en förmåga att själv se vad som behöver göras på kontoret och ser till att det blir gjort. Då arbetsuppgifterna är mycket varierade tror vi att du är prestigelös och använder en rak och tydlig kommunikation samt arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt. Givetvis delar du våra värderingar; engagemang, gemenskap och professionalism vilket innefattar att du har ett icke-diskriminerande förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Slutet av augusti, enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Hornstull
Lön: Fast lön
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08 - 400 240 50

Sökord: receptionist, reception, administration, kontorsansvarig, kontor, office manager, office assistant, office coordinator, rekrytering, bemanning.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Nyström 08-40024050 evelina.nystrom@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2320637

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: