Office Manager på deltid till Transcendent Group

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Publiceringsdatum
2020-06-17

Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager hos Transcendent Group ser du till att kontoret är representativt och att det dagliga arbetet rullar på friktionsfritt. Du tar emot besökare i receptionen och svarar på samtal i växeln, avlastar dina kollegor med det administrativa såväl som planerar och genomför event. Du är den som känner till det godaste lunchstället, ordnar den bästa sommarfesten samtidigt som du har stenkoll på detaljer och skapar rutiner för att underlätta det dagliga arbetet på kontoret.

Fast det allra viktigaste, är att du som Office Manager har en positiv utstrålning och älskar att ge service till besökare och kollegor!
Vem är du?
Vi söker dig som är glad, social och har en naturlig fallenhet för service. Du har ett proaktivt och strukturerat förhållningssätt och lämnar ingenting åt slumpen, samtidigt som du är prestigelös och hjälper till där det behövs. Du har en god administrativ förmåga och lätt att ta till dig nya system.

Du trivs i roller där du får ett stort ansvar, och kommer med synpunkter och förbättringsförslag när det är nödvändigt. För att lyckas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av service och administration, med fördel från en liknande roll som exempelvis receptionist, kontorsassistent eller kontorsansvarig.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en självständig och varierande deltidstjänst på 50%, på ett värderingsdrivet företag lokaliserat på Sveavägen i Stockholm. Arbetstiderna kommer till viss del gå att anpassa till andra åtaganden men det är viktigt att du kan vara på plats på kontoret åtminstone 4 dagar per vecka.

Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos Transcendent Group. Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader, med stora chanser till förlängning eller överrekrytering. Förväntat startdatum är i början av september 2020.

För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef angeliqa.haapanen@jurek.se
Om Transcendent Group
Hos Transcendent Group möter du erfarna konsulter inom governance, risk och compliance (GRC). Våra tjänster skapar trygghet och möjligheter för myndigheter, företag och andra organisationer inom en rad olika branscher. Vårt erbjudande omfattar regelefterlevnad och tjänster relaterade till intern styrning och kontroll, riskhantering och internrevision.

Transcendent Group har blivit utnämnda till ett Great Place to Work åtta gånger i rad och blivit listade som en av Sveriges bästa arbetsplatser i Great Place to Works årliga undersökning.

Sökord: Kontorsassistent, Office Manager, Service, Administration, Receptionist, Service Manager, Office Assistant, Kontorsansvarig, Office Assistant, Assistant, Värdinna, Office Coordinator, Koordinator.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Jobbnummer
5267656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: