Office Manager på deltid med intresse för finans/fastighetsbrans

Ryska Posten / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid måndag-torsdag kl. 08:30-13:00 med start i början på mars. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM ALMA PROPERTY PARTNERS

Alma Property Partners skapades för att bli Nordens ledande fastighetsinvesteringsbolag och samarbetspartnern för institutionella investerare som söker fastighetsexponering i Norden. Dem är dedikerade till att skapa värde för deras investerare och för att förbättra de lokala samhällen där dem investerar. Företaget bygger på stark lokal marknadskännedom, fundamental analys och aktiv kapitalförvaltning. Alma Property Partners har en lång erfarenhet och en stark meritlista i nordiska fastighetsinvesteringar och kapitalförvaltning. Deras kärnvärden representerar vilka vi är, hur dem arbetar och vad dem strävar efter att bli.

OM TJÄNSTEN

Vill du arbeta på ett mindre, välmående och familjärt företag och har ett intresse för finans och/eller fastighetsbranschen så är detta chansen för dig! Med start i början på mars och minst ett år fram söker vi dig som vill arbeta deltid, måndag-torsdag mellan kl. 08:30-13:00 som Office Manager. Du kommer exempelvis arbeta med fakturering, bokning utav resor och koordinera event. Du kommer arbeta självständigt i fräscha lokaler centralt i Stockholm.

Arbetsuppgifter

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Hantera fakturor

• Ha ansvar för inköp

• Boka resor

• Koordinera event

Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och tycker att fastighetsbranschen är intressant.

VI SÖKER DIG SOM

• Har ett intresse i finans och/eller fastighetsbranschen
• Är strukturerad och duktig på att arbeta efter deadlines
• Är självgående och prestigelös



Det är meriterande om du:

• Arbetat som Office Manager tidigare
• Har erfarenhet från finans eller fastighetsbranschen



Som person är strukturerad, organiserad och prestigelös. Du har en egen motor och är van att arbeta självständigt.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-02-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3331101

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: