Office Manager

Kund-O AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kund-O AB i Stockholm

Vill du jobba på ett tillväxtbolag med Stockholms trevligaste kollegor? Är du bra på att få saker gjorda och vill vara med att bygga upp ett nytt kontor och en riktigt bra arbetsplats?

Som Office Manager har du det övergripande ansvaret för vårt kontor och flera andra viktiga funktioner internt. Du säkerställer att saker fungerar bra på daglig basis och sköter många av de praktiska sysslor som uppstår. Du jobbar även med att utveckla och förbättra vår arbetsplats och våra interna processer. Du får en central roll där du har kontakt med alla kollegorna och jobbar nära vår operativa chef.

Att vara Office Manager på Kundo innebär att:

• Sköta inköp av kontorsmaterial och tjänster
• Sköta enklare underhåll på kontoret (typ byta glödlampor!) och hålla kontakt med fastighetsvärd/hantverkare
• Sköta receptionssysslor som posthantering, besvara växeln & ta emot gäster
• Ha det administrativa ansvaret för interna och externa events: Planera, boka, budgetera och genomföra de praktiska delarna för företagsmöten, kundkonferenser, etc.
• Sköta kommunikationen med våra kunder i fakturafrågor
• Samarbeta med vår redovisningsbyrå kring ekonomisk administration

I framtiden kommer rollen utökas med fler arbetsuppgifter och formas efter dina intressen och nya behov som uppstår.

Du är självgående, handlingskraftig och "hard working". Som person är du social, serviceminded och har lätt för att bygga relationer. Du är van att vara ett ankare och en glädjespridare bland dina kollegor. Att ha många projekt igång samtidigt är inget problem för dig.

Kanske har du några års erfarenhet av kvalificerat, administrativt stöd till konsulter, säljare eller chefer? Eller kanske har du tidigare erfarenhet från ett serviceyrke?

Kundo bygger molntjänster för kundservice. Vi är ett litet men snabbväxande företag med många av Sveriges största bolag och mest kända varumärken som kunder.

Vi är idag 22 glada kollegor. Här får du chansen att jobba långsiktigt i ett avslappnat gäng och med stor möjlighet att påverka och vara med att utforma både ditt eget arbete och företagets långsiktiga utveckling.

Vi är självfinansierade och styr bolaget själva. Kontoret hittar du vid Slussen i Stockholm, men vid årsskiftet flyttar vi kontoret till Mariatorget. Inte sällan ser du oss äta bullar, spela brädspel och ta ett glas vin tillsammans.

Publiceringsdatum
2017-09-14

Ersättning
Förutom ett roligt och utmanande jobb med glada kollegor så ingår bland annat:

• 32 dagar semester
• 5000 kr friskvårdsbidrag/år
• En utlandsresa varje höst
• Vinstdelning
• Möjlighet att bli delägare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kund-O AB

Adress
Kund-O AB
Katarinavägen 19 2TR
11645 Stockholm

Kontorsadress
Katarinavägen 19 2TR

Jobbnummer
3697018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kund-O AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kund-O AB: