Office Coordinator till H&M!

Novare Professionals / Administratörsjobb / Stockholm
2017-09-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Coordinator till H&M!" (publicerad 2017-10-06) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Novare Professionals i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Södertälje eller i hela Sverige

Som ett av världens största modeföretag kan H&M erbjuda oändliga karriärmöjligheter. En fartfylld, omväxlande arbetsplats där kunden alltid är i centrum. Men det som verkligen gör H&M annorlunda är deras otroliga medarbetare. Från trendsäkra Sales Advisors och Visual Merchandisers till IT-proffs och strateger med fingertoppskänsla - alla med samma höga ambitionsnivå och attityden att allt är möjligt. För att inte tala om ett skarpt öga för mode. Det är tack vare dem som H&M har vuxit till över 4 135 butiker i över 66 länder - och H&M fortsätter att växa!

Vill du följa med på ett spännande äventyr tillsammans med ett av världens största modeföretag? Är du en driven och självgående person som har en entreprenörsanda och en enkelhet i ditt arbetssätt? Vill du bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats som tror på människan så har vi tjänsten för dig!

Om uppdraget

Novare Professionals söker nu en flexibel och prestigelös person med en positiv attityd och en hög servicekänsla till ett uppdrag hos H&M som Office Coordinator. I rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta med något av det roligaste i en administrativ roll - nämligen internservice! Dina arbetsdagar kommer att kunna variera mellan allt ifrån att köpa in blommor och fika till att administrera tidrapportering och reseräkningar. Vid tillfällen kommer det även att finnas möjlighet att vara spindeln i nätet vid flytt av medarbetare (internt), nyanställningar och andra interna projekt. Du kommer att utgöra en oumbärlig roll i organisationen och genom att avlasta utvalda chefer och det kommer att vara ditt namn som alla frågar efter när något behöver fixas eller när någon är osäker på hur tidrapportering och reseräkningar fungerar. Din dagliga insats kommer att bidra till att organisationen rör sig friktionsfritt framåt och dina initiativ kommer att leda till att många av dina kollegor hittar mer tid till att göra det som dom är bäst på ännu mer.



Dina arbetsuppgifter kommer bland annat, men inte enbart, att bestå av:

• Tidrapporteringsadministration för medarbetare

• Attestera reseräkningar och utlägg för medarbetare

• Staffchange - säkerställa rätt access och utrustning vid flytt av medarbetare/nyanställda

• Genomföra diverse inköp såsom blommor, fika etc

• Övrig koordinering såsom flyttsamordning, sammanställa semesterplaner


Därtill kommer rollen att innebära en hel del möjligheter för den som tar egna initiativ och kommer med idéer runt vad den skulle kunna tänkas hjälpa till och avlasta med.


Tjänsten är ett konsultuppdrag och det är H&M:s önskemål att processen i sin helhet hanteras av Novare Professionals, därför hänvisas alla frågor om tjänsten och processen direkt till Novare Professionals.



Formella krav

• Erfarenhet från administrativa uppgifter, gärna i rollen som administratör

• Erfarenhet av att arbeta självständigt från start till mål

• Utmärkta kunskaper i svenska såväl som Engelska i både tal och skrift

• Erfarenhet av att hantera Officepaketet

• Telefon- och datorvana

För att lyckas i rollen som Office Coordinator är du en person som har en förmåga till att se detaljer men samtidigt har en god överblick och prioriteringsförmåga. Du är serviceinriktad och van vid att arbeta i ett högt tempo med många olika kontaktytor och tydliga deadlines. Du har ett utpräglat servicetänk och beskriver dig själv som orädd och får energi av att hjälpa andra och samtidigt utmanas i ditt arbete.

Som person är du flexibel och prestigelös, du har en genuint positiv inställning och arbetar med inställningen att "vi är ett team". Du liksom H&M drivs av en entreprenörsanda och en enkelhet där du ständigt strävar efter att både din roll och din omgivning utvecklas till det bättre. Vidare är du nyfiken och väntar inte på direktiv av andra, utan ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. För rätt person kommer det att finnas goda möjligheter till att forma sin egen roll och föreslå nya arbetsmetoder för att effektivisera sitt arbete. Vi ser det som avgörande att du har en hög integritet och en känsla för service.

I den här rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper.


ÖVRIG INFORMATION

Start: Planerad start september/oktober

Anställningsform: 12 månaders visstidsanställning, med goda möjligheter till förlängning.

Omfattning: Heltid

Placering: Stockholm

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla rekryteringsansvarig Anna Liljegren Rassing via mail till Anna.Liljegren@novare.se. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Full-time Temporary position

Publiceringsdatum
2017-09-06

Ersättning
Fixed

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Liljegren Anna.liljegren@novare.se

Företag
Novare Professionals

Adress
Novare Professionals
Blasieholmsgatan 4B
11148 Stockholm

Kontorsadress
Blasieholmsgatan 4B

Jobbnummer
3681715

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Novare Professionals

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Professionals: