Office Coordinator

Carlson Wagonlit Travel / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carlson Wagonlit Travel i Stockholm, Gävle, Falun, Sundsvall, Göteborg eller i hela Sverige

Carlson Wagonlit Travel (CWT) är det globalt sett ledande företaget inom 'business travel management'. CWT strävar efter att hjälpa företag och organisationer, av alla storlekar, att optimera sina rese- och mötesprogram. CWT drar fördel av medarbetares erfarenhet och kunnande runt om i världen samt erbjuder ledande teknologi och innovativa lösningar. Tack vare detta möjliggör CWT för kunder runt om i världen att genomföra besparingar genom att leverera service samt genom att förbättra säkerhet och hållbarhet. CWT spelar också en stor roll inom möten- och event- planering/administrering. Genom att erbjuda strategisk kunskap samt en mängd av tjänster och tekniska lösningar hjälper CWT sina kunder att få ut mest möjligt för sina investeringar.

CWT är verksamma i mer än 150 länder och har 22 000 anställda globalt. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Sundsvall, Gävle och Falun med cirka 200 anställda.

Vi söker dig som vill gå in i rollen som ansvarig för vår
reception och kontorsservice vid vårt kontor i Alvik.
Din bas blir i vår reception där du hanterar inkommande
samtal och tar emot företagets gäster och
kunder. Vidare hanterar du företagets postgång.

• Du kommer vara inköpsansvarig för kontorsmaterial och
dylikt samt ansvarig för driften av våra lokaler. Assistera i
olika administrativa projekt.

• Ordna kontors sammankomster såsom frukostar, after
work och liknande.

• Kontaktansvarig till vår fastighetsägare i frågor gällande
våra lokaler såsom ventilation mm.

• Nyckel/plupp ansvarig.

Du som söker den här tjänsten tycker om att ge
service är noggrann och intresserad av inköpsfrågor.

Språk: Behärskar engelska och svenska i tal och skrift.
System: God dator och telefon vana, goda kunskaper i Officepaketet.
Tjänsten är på heltid med ett vikariat på 9 månader med chans på förlängning.

Din ansökan mailar du till Annette Guthner snarast
men senast den 31 December till HR@carlsonwagonlit.se .

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid 8:30-17:00

Publiceringsdatum
2015-12-21

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-31
Ange följande referens när du ansöker: Office Coordinator
Ansökan kan skickas till e-postadress: hr@carlsonwagonlit.se

Kontakt
Annette Guthner, HR Direktör 070-360 08 18

Företag
Carlson Wagonlit Travel

Adress
Carlson Wagonlit Travel
Box 15110
16715 Bromma

Kontorsadress
Gustavlundsvägen 145
Alvik Strand

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-587 97 100
Faxnummer: 08-58797180
E-postadress: hr@carlsonwagonlit.se

Jobbnummer
2587234

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carlson Wagonlit Travel

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carlson Wagonlit Travel: