Office Assistant / Traning Administrator

Alten Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2015-04-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Assistant / Traning Administrator" (publicerad 2015-04-28) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Stockholm, Upplands Väsby, Södertälje, Uppsala, Östhammar eller i hela Sverige

Är du en positiv och engagerad kontorsassistent som trivs när tempot är högt? Vill du jobba med ett ungt och drivet gäng på ett av de mest framgångsrika teknik- och IT konsultbolaget? Då är Du rätt person för oss! Nu söker vi en prestigelös och framåt kollega som brinner för service till vårt kontor i Kista!
ARBETSUPPGIFTER OCH KOMPETENS
• Du kommer att ha övergripande kontorsansvar, drift och skötsel och inköp av allt tänkbart material för kök och kontor samt profilsaker och tjänster vilket innebär att vara kontaktperson för avtal av alla maskiner och lokaler.

• Boka, koordinera och stötta HR vid uppkommande interna och externa event och mötesarrangemang.

• Välkomna och utbilda nyanställda gällande rådande kontorspolicy.

Stötta konsulter i telefonfrågor som telefonabonnemang och beställningar från vår operatörs webbshop.

• Koordinera interna och ibland externa möten, konferenser och beställa catering.

• Vara administratör till vår Training-avdelning, vilket innebär bland annat att administrera kursmaterial samt kursintyg.

• Stötta, informera och utbilda personalen vid frågor kring publicering på vårt intranät.

• Vid förfrågan, kommunicera budskap via intranät och hemsida. Kommunikationserfarenhet och arbete med verktyget Wordpress är därför en fördel.

Tjänsten är ett vikariat på minst ett år med start i mitten på maj.

PERSONLIGHET OCH ENGAGEMANG

Som person är du positiv, hjälpsam och engagerad. Du har god personkännedom och lätt att få kontakt med människor. Vidare gillar du ordning och reda och arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt. Då rollen innebär en del inköp är körkort och tillgång till bil meriterande.

OM ALTEN
På Alten utvecklar och levererar vi kompetens för världsledande företag genom De mest engagerade teknik- och IT-konsulterna. Våra kunder återfinns inom branscher som Energy, Telecom, Automotive, Defence & Aerospace och Industry och vi är verksamma genom hela produktutvecklingskedjan. Som en del av Alten Group har vi över 16.000 medarbetare och verksamhet i 16 länder.

Det är vår övertygelse att äkta engagemang skapas genom valfrihet och möjligheten att påverka sin egen personliga utveckling - vår affärsmodell ger den möjligheten. Denna valfrihet gör att vi kan erbjuda våra kunder de mest engagerade konsulterna, oavsett uppdrag.
Vi arbetar med ett löpande urval så ansök så snart som möjligt. Vid frågor kring tjänsten kontakta Jennifer Rosén, kontorsansvarig i Kista på telefon: 0731554050. Email: jennifer.rosen@alten.se

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2015-04-01

Arbetstider och omfattning
Heltid Vikariat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Rosén +46731554050 jennifer.rosen@alten.se

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Knarrarnäsgatan 7
16440 Kista

Kontorsadress
Knarrarnäsgatan 7

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2231095

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: