Office Assistant

Aktivbo AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aktivbo AB i Stockholm

Om AktivBo
AktivBo startades 1991 för att utveckla en metod som kunde medverka till att höja service- och förvaltningskvaliteten i fastighetsbranschen. Målet var att åstadkomma konkreta och mätbara förbättringar i de områden som var viktigast för hyresgästerna/kunderna. Sammanfattningsvis innebar detta en stor förändring för hela branschen - att flytta fokus från fastighetens teknik och ekonomi till slutkunden. Med andra ord att göra fastighetsbranschen till en servicebransch med mål att få nöjda och lojala kunder. Med vår process erbjuder vi ett stöd från undersökning till konkreta och kontinuerliga förbättringar.
Vi har ett innovationsdrivet arbetssätt och utformar våra digitala stöd- och analysverktyg utefter våra kunders behov för att optimera användarvänlighet och relevans. Idag samarbetar vi med närmare 450 bostads- och fastighetsföretag spridda över åtta olika länder, vilket möjliggör en unik benchmark mot andra aktörer i branschen, på både bostads- och lokalsidan.
Som kontorssassitent är du stjärnan i mitten av allt som kretsar kring kontoret. Vi söker just nu en kontorsassistent som kan täcka upp under en föräldraledighet och vi ser att du är framåt, engagerad, driven, bra på att ta kundsamtal, har koll på många saker samtidigt samt trivs med högt tempo.

Exempel på uppgifter;
• Ta hand om växeltelefon samt inkommande mail från hyresgäster samt kunder
• Välkomna gäster till kontoret
• Ha översyn/överblick om det mest kring kontoret och beställa in saker som behövs
• Ha daglig kontakt med leverantörer
• Scanna inkommande post samt ta hand om utskick i olika former.
• Jobba med våra kundteam mot deadlines
• + andra uppgifter

Förhoppningsvis stämmer det att du är...
• intresserad av teknik och har vana av plattformstjänster
• van att ta hand om kontorsuppgifter
• van med att prata med kunder i telefon och hantera växlande uppgifter
• flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.

För att lyckas i rollen bör du vara ambitiös, business minded och gilla högt tempo. Vi värdesätter egenskaper som prestigelöshet, ärlighet och ett jordnära synsätt. Om du lockas av att få kontinuerlig utveckling på ett innovativt företag med stort fokus på teknik, kan vi vara helt rätt plats!

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider, flexibel arbetstid.
Plats: Engelbrektsgatan 6, Stockholm

Ansökan
Tjänsten är på heltid med placering på vårt huvudkontor i Stockholm. Urval och intervjuer görs löpande så vänligen skicka in ditt CV (och/eller länk till LinkedIn) och personligt brev så snart som möjligt.

Publiceringsdatum
2022-09-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-02

Adress
Aktivbo AB
Engelbrektsgatan 6
10041 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Office Assistant - Aktivbo".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Aktivbo AB (org.nr 556332-3947)
Engelbrektsgatan 6 (visa karta)
100 41  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: thomas.karlsson@aktivbo.se

Kontakt
Thomas Karlsson
thomas.karlsson@aktivbo.se

Jobbnummer
6944487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aktivbo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aktivbo AB: