Office Admin Till Mettler Toledo

Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

METTLER TOLEDO är en ledande global leverantör av precisionsinstrument och tjänster med mer än 16 500 anställda världen över. Våra produkter och tjänster går att köpa i över 100 länder. Koncernen, med huvudkontor i Schweiz, är noterat på New York Stock Exchange och omsatte 2020 ca. 2,8 miljarder USD. I Norden finns snart 200 anställda, varav ett 120-tal i Sverige. METTLER TOLEDOs kultur är formad av innovation och internationell prägel. METTLER TOLEDO blev 2020 "Great place to work"-certifierade i Norge, Sverige och Danmark.

Mer information om METTLER TOLEDO finns på www.mt.com

Om rollen

I rollen som Office Admin på METTLER TOLEDO är du en del av HR-teamet som du stöttar i administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du ansvarar för att stockholmskontoret är en trevlig plats att vistas på. En stor bredd av arbetsuppgifter bidrar till sociala och varierade dagar.

I ditt ansvar ingår att se till att kontoret ser rent och snyggt ut samt ansvara för trivseln och aktiviteter såsom frukost, konferenser och evenemang. Som Office Admin hanterar du kundförfrågningar och ansvarar för företagets ca 70 leasade bilar.

I rollen ingår även att:

Stötta HR med exempelvis HR-administrativa uppgifter som att ta fram adresslistor, koordinera hälsoundersökning, skicka ut informationsmejl mm. Vara delaktig i arbetsmiljöarbetet tillsammans med HR och skyddsombud. Hålla i en kortare säkerhetsgenomgång med alla nyanställda avseende utrymningsvägar, brandutrustning mm på kontoret. Vara proaktiv och ge förslag på förbättringar vid behov och upptäckt av brister. Svara på externa undersökningar inkl. dokumentation för alla 3 nordiska länder till våra kunder. Beställa kontorsmaterial och ha löpande kontakt med leverantörer samt upphandla nya vid behov.Svara i växeltelefonen.

Bakgrund och Personlighet

Vi söker en driven, noggrann och proaktiv person som inte räds inför varierade arbetsuppgifter av både administrativ och praktisk karaktär. Du gillar högt tempo och att arbeta strukturerat. Du är självgående samtidigt som du har lätt för att samarbeta och sprider glädje till kollegor såväl som leverantörer och kunder. För att trivas i vårt team är det viktigt att du värderar att ha roligt på jobbet samt att du har hög integritet.

Vi ser att du har några års relevant arbetslivserfarenhet samt att du uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är meriterande med erfarenhet från liknande roll, serviceyrken, administration samt med kunskaper inom andra nordiska språk.

Vårt erbjudande till dig

Vi är stolta över vår unika kultur och enorma organisationsanda. Varje medarbetare spelar en roll för att göra METTLER TOLEDO till en bra arbetsplats och en stark konkurrent på marknaden. Vår företagskultur bygger på personliga initiativ och ger medarbetarna frihet att utveckla nya idéer. Det finns många möjligheter att tillämpa dina färdigheter inom företaget.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar METTLER TOLEDO med HRM Affärsutveckling. Intervjuer kommer att ske löpande så tveka inte över att skicka in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är den 5e december. Ansök genom att klicka på "Ansök här".

För mer information kring tjänsten vänligen kontakta ansvarig konsult Albert Lundgren på albert.lundgren@hrmab.se, +46 70 236 36 99 eller ansvarig researcher Lisa Ivemark Schéle på lisa.ivemark.schele@hrmab.se, +46 70 238 00 31. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2021-11-10

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hrm Affärsutveckling i Stockholm AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "hrm1269".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hrm Affärsutveckling i Stockholm AB (org.nr 556720-0117), http://www.hrmab.se/

Arbetsplats
HRM Affärsutveckling AB

Jobbnummer
6108682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB: