Nyskapande Tjänsteområdesansvarig sökes till vår nya utbildnings

Accountor Sverige / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Stockholm, Solna, Botkyrka, Täby, Södertälje eller i hela Sverige

Vi är Accountor; det största outsourcingbolaget för löne- och ekonomiadministrativa tjänster i norra Europa med spetskompetens inom Redovisning och Lönehantering. Vi har över 100 kontor i sju länder och är idag totalt fler än 2300 passionerade medarbetare som tillsammans hjälper våra kunder att lyckas. Vår styrka ligger i starkt medarbetarfokus, kvalité och teamarbete. Accountor i Sverige har haft en stark tillväxt de senaste åren och idag är vi 330 medarbetare utspridda på totalt 10 kontor i Sverige. Hos Accountor bidrar du till både kunders och kollegors framgång, utvecklas i din yrkesroll och känner stolthet över att tillhöra ett av 2017 års utsedda Karriärföretag!

Är du vår nya Tjänsteområdesansvarig Training som brinner för att utmana det etablerade, stimuleras av att skapa nya lösningar, passionerad av kunskap, mänskliga beteenden och möten samt har förmågan att kommunicera i dagens allt mer digitala värld.

Då tror vi att rollen som Tjänsteområdesansvarig Training kan vara rätt för dig!

Publiceringsdatum
2017-03-27

Dina arbetsuppgifter
Vi har precis startat igång en helt ny satsning av ett nytt koncept inom e-learning och söker just nu därför dig som vill bli vår Tjänsteområdesansvarig och ledarstjärna i utbildningsorganisationen. En inspirerande roll för dig som har passion för människor och möten, förmågan att skapa struktur och laganda samt bygga goda relationer med kunder och medarbetare. Som tjänsteområdesansvarig för training agerar du affärsmässigt, är drivande och resultatorienterad.

Främsta arbetsuppgifter
• Delaktighet i budgetarbete och uppföljning
• Ansvarig för Accountor Trainings affärsutveckling
• Operativt ansvarig för att utveckla verksamhetens arbetsprocesser och metoder
• Ansvarig för utbildningskatalogen, dess innehåll och lärarstöd
• Ansvarig för att organisera och följa upp sälj och marknadsarbetet
• Samarbete på nationell och internationell nivå, agera landsansvarig
Arbetet kommer inledningsvis att präglas av uppbyggnad av utbildningsorganisationen där du till en början kommer att vara extraordinärt skapande och drivande i rollen som Tjänsteområdesansvarig. Utbildningsteamet består i uppstarts fasen av en studioassistent och en utbildningskoordinator samt ett dedikerat sälj & marknadsstöd.

För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i nedan:
• Kommunikativ, modig och prestigelös
• Relationsbyggare som tycker om att ha kontakt med olika typer av människor och att det är givande och kul att leverera god service
• Gillar att jobba strukturerat, vara koordinerande samt att jobba i projekt
Kvalifikationer
• Akademisk utbildning eller motsvarande
• Minst 7 års arbetslivserfarenhet, gärna från liknande uppgifter/bransch
• Meriterande med erfarenheter från ekonomi/lön/HR området samt av projektledning
• Grundläggande IT kunskaper
• Bekväm med att kommunicera på engelska
Vid denna rekrytering kommer vi att värderar personlighet främst då tjänsten ställer stora krav på servicekänsla, flexibilitet och förmåga att ta ansvar och jobba självständigt.

Vi hoppas du blir nyfiken på denna roll men har du mer funderingar så hör gärna av dig till mig Nina alternativ Frida, Rekryteringsansvariga, så berättar vi mer. Se kontaktuppgifter nedan.

Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor, där varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra medarbetare de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare, alltså dig!

Vi erbjuder friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal vilket medför tjänstepension. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Huvudkontoret i Stockholm ligger centralt, precis intill Vanadisplan, med gångavstånd från både S:t Eriksplan och Odenplan.

Välkommen med din ansökan!

Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag dock senast den 10 april 2017. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju snarast. Vid eventuella frågor kontakta Accountors rekryterare, Nina Sigurdsson, nina.sigurdsson@accountor.se alternativ Frida Dynér, frida.dyner@accountor.se




Tjänsteområdesansvarig Training

Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Sigurdsson

Företag
Accountor Sverige

Adress
Accountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm

Kontorsadress
S:t Eriksgatan 113

Jobbnummer
3399703

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Accountor Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Accountor Sverige: