Nyfiken Office Assistant/Administratör till trivsamt bolag

SJR / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Är du en administrativ stjärna som trivs med varierande arbetsuppgifter och drivs av att ge service och support? Söker du en ny utmaning och tycker att tjänsten som sekreterare låter spännande? För kunds räkning söker vi en administratör/Office Assistant till vår kund i centrala Göteborg. Tjänsten är med omgående start så tveka inte att ansöka redan idag.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som Office Assistant att arbeta med administration och stötta ett team inom organisationen, med huvudfokus på VD. Dina arbetsuppgifter innefattar att skriva mötesprotokoll, hantera kalender, kontera fakturor samt mötesbokningar. Du ansvarar för att koordinera och boka hotell- och flyg inför resor och är kontaktperson mot resebyrå. Teamet anordnar under året flera kundevenemang där du blir en viktig nyckelspelare i att förbereda och planera detta. Vidare arbetar du med övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. situationer.

Lämplig bakgrund
Har du tidigare erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter och känner dig trygg i en supportfunktion har du goda förutsättningar för att axla din nya roll. Du har en ödmjuk och tillmötesgående inställning och tar gärna egna initiativ i arbetet. Som du märker är tjänsten bred så det är därför viktigt att du kan hålla många bollar i luften och planera och prioritera bland arbetsuppgifterna.

Som person är du prestigelös, hjälpsam och serviceminded. Du har en positiv inställning och sprider energi till dina kollegor. Vidare är du nyfiken, ansvarstagande och självgående person med en hög kvalitetsnivå i ditt arbete. Är du dessutom strukturerad, ordningssam och har en hög integritet har du hittat rätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, tel 031-333 54 81 eller frida.johansson@sjr.se

Publiceringsdatum
2018-02-07

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson frida.johansson@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
3952205

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: