Nu söker vi en Office Manager till 21 Grams!

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du den vi söker?
Vi letar efter dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet. Du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.


Arbetsbeskrivning
I rollen som Office Manager är du administrativt ansvarig för huvudkontoret i Hammarby Sjöstad där det idag arbetar ca 45 personer. Dina arbetsuppgifter kommer att variera men vanligt förekommande är:

• Ansvara för lokalen; gemensamma ytor, ta emot gäster, kontakt med leverantörer, beställa förtäring, ta emot bud och leveranser, inköp av kontorsmaterial och förbrukningsmaterial
• Ansvara för växeltelefon
• Ansvara för nycklar och passerkort
• Ansvara för trivseln på kontoret och planera sociala aktiviteter
• Säkerhetsansvarig vad gäller utrustning, utrymningsplan och information
• I mån av tid, bistå VD, marknadsavdelningen och försäljningsavdelningen med administrativ support, bland annat genom att boka resor, hantera avtal och ad hoc uppgifter


Din profil
För att lyckas och trivas med tjänsten tror vi att du gillar att arbeta i en central roll där utomordentlig service är självklart för dig.
Som person är du noggrann och har ett strukturerat arbetssätt, du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ.

Vidare är du serviceinriktad och har en positiv attityd. Eftersom rollen är bred är det viktigt att du arbetar proaktivt och kan prioritera mellan arbetsuppgifter.
Du är prestigelös och gillar att hantera högt som lågt och vi tror att du arbetat tre-fem år som Office Manager. Du pratar flytande svenska och engelska och är en van användare av Officepaketet.


Om företaget
21 Grams grundades 2004 och är ett svenskt IT-företag som erbjuder teknologi och tjänster för fysisk och digital distribution av dokument till företag och myndigheter i Norden.

Företaget är allt sedan starten i kraftig tillväxt och 21 Grams produkter och tjänster hanterar idag vartannat adresserat brev och var femte elektronisk faktura till internetbank i Sverige.

2016 omsatte bolaget 580 miljoner kronor och har 50 anställda. För de kommande åren väntas en fortsatt tillväxt i Norden drivet av ökad efterfrågan på helhetslösningar för kostnadseffektiv fysisk brevdistribution samt olika digitala distributionskanaler.

I 21 Grams ingår även de två helägda dotterbolagen Addoro AB www.addoro.se, som utvecklar och säljer en marknadsledande molnplattform för dokumenthantering, samt EuropePost ApS www.europepost.eu som är specialiserad på internationell brev- och paketdistribution.
Bland 21 Grams över 1 000 kunder märks tex Google, Viasat, Skatteverket, Radiotjänst, Collectum, Länsförsäkringar, Lindorff och Shell.


Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Kontoret ligger på Lumaparksvägen 9 i Hammarby Sjöstad. I denna rekrytering samarbetar 21 Grams med Inhouse.
Ansökningar och intervjuer kommer att hanteras löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-02
Ange följande referens när du ansöker: 2000
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva Bennich Rathsman eva.bennich.rathsman@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10

Jobbnummer
3434315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: