Nu söker vi 2 st VA-drifttekniker till Katrineholm!

Arena Personal Nordic AB / Driftmaskinistjobb / Flen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla driftmaskinistjobb i Flen, Katrineholm, Eskilstuna, Gnesta, Vingåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Flen, Katrineholm, Eskilstuna, Vingåker, Nyköping eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-12-14

Om tjänsten
Vi söker omgående 2 st VA-drifttekniker till vår befintliga kund i Katrineholm. Arbetsuppgifterna innefattar daglig tillsyn, drift och underhåll av anläggningar både via driftövervakningssystem, tillsyn på plats efter uppgjort schema och att ansvara för att åtgärda fel som uppstår samt att delta i utförande av alla arbetsuppgifter som förekommer på avdelningen. Utöver detta är ingår detta i tjänsten:

• Beredskapstjänstgöring för VA-verken och pumpstationer.
• Inköp av drift- och underhållsmaterial gällande inköpspolicy. Mottagningsattestera och kontera fakturor från egna beställningar och ansvarsområden.
• Planera, genomföra och dokumentera underhåll på verksamhetens anläggningar.
• Delta i kartläggning av framtida investeringsbehov på avdelningen samt vara övriga VA-verksområden behjälplig vid behov både vid daglig drift och beredskap.

Profil
Du har flera års erfarenhet som drifttekniker inom VA. Det är meriterande om du har utbildning inom driftteknik, processteknik, underhållsteknik eller annan utbildning som arbetsgivaren finner likvärdig. Du har även grundläggande datorvana (Office), goda kunskaper i svenska gällande tal och skrift samt B-körkort.

Vi ser även att du har utbildning/kompetens/behörighet inom nedan nämnda områden:

• HACCP
• Revaq
• ISO14001
• ISO9001
• Miljöbalken
• Heta arbeten
• Diplom utb. Vatten

I arbetet kommer du i kontakt med både dricks- och avloppsvatten. Det är därför viktigt att du är mycket noggrann och har struktur på arbetet du utför. Du är självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Passar du in i beskrivningen? Vänta inte med din ansökan!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-14
Ange följande referens när du ansöker: 4072
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christian Olsson christian.olsson@arbetslivsresurs.se

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Fredsgatan 17
64130 Katrineholm

Kontorsadress
Fredsgatan 17 , Katrineholm

Jobbnummer
3212698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: