Norsktalande Resesäljare/kundsupport för resebyrå online

Goallinc AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Goallinc AB i Stockholm

Börja din resa hos Go Allinc AB!

Go Allinc AB är en online resebyrå med expertis inom all inclusive-resor. I Go Allinc AB ingår tre varumärken med olika profil; Allinc med inriktning på all inclusive-resor i en lägre prisnivå, Allinclusive som har fokus på all inlcusive-hotell av hög standard och Classic World som arrangerar och skräddarsyr exklusiva resor. Vi finns på både svenska och norska marknaden. Vi har funnits och verkat sedan 2012 och sitter i en kreativ miljö i Gamla Stan i Stockholm.

Som uppstickare på marknaden är vi snabba och flexibla och vårt lilla team består av reseexperter med många år i branschen. Nu söker vi en kollega som har erfarenhet av eller är nyfiken på resebranschen och vill bli vår stjärna inom området reseförsäljning och kundsupport främst mot den norska marknaden. Det är därför viktigt att du behärskar norska språket i tal och skrift. För att bli framgångsrik i din roll behöver du kunna arbeta självständigt med ett starkt fokus på att nå resultat och uppsatta mål.

Ansvarsområden

• Svara på frågor från kunder via mail, telefon och chatt
• Offerera och boka resor manuellt åt våra kunder
• Hantera och administrera bokningar som skapats online
• Administrativa sysslor inklusive viss översättning till norska ingår i tjänsten
• Ta hand om ombokningar och tidtabellsändringar


Publiceringsdatum
2017-03-27

Kravprofil för detta jobb

• Hög servicenivå och erfarenhet från resebranschen är ett krav
• Minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Mycket god förmåga att formulera sig i tal och skrift på norska
• Kunskaper i någon av GDS:erna är meriterande, vi arbetar i Amadeus.
• Kunskaper i norska språket är ett krav.
• Du ska vara en duktig problemlösare och kunna hantera oförutsedda situationer.

Du trivs i en föränderlig miljö där dagordningen snabbt kan ändras och du är bekväm i att fatta egna beslut gällande dina uppgifter. Du är kreativ, kommer med ideér och input och kan samarbeta med andra.
Arbete vissa helger ingår i tjänsten, helgarbetet kan med fördel göras på distans med flexibel arbetstid och omfattar ca 4h lördag och 4h söndag. Eftersom vi är ett litet företag kommer du vara involverad i alla delar av bolaget och ha stor möjlighet att påverka.
För att denna tjänst ska passa dig och för att vi ser till just ditt bästa ska du inte vara allergisk mot hundar, då det finns en liten hund på kontoret. Han heter Risto.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas när som helst så vänta inte med att skicka din ansökan.

Vi söker dig som är norsktalande och har en hög servicenivå. Vi ser helst att du bor i Stockholmsområdet, men det kan vara möjligt att även arbeta på distans om du är rätt person för oss och föredrar det.

Vi är en liten och effektiv organisation där alla behöver vara flexibla och beredda att hugga i där det behövs. Det är väldigt varierande arbetsuppgifter och du har stor möjlighet att själv vara med och påverka. Klyschan att ha många bollar i luften stämmer väl överens om hur det är att arbeta hos oss.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-26
Ange följande referens när du ansöker: Norsktalande säljare

Kontakt
Mats Kalles mats.kalles@allinc.se 0868405500

Företag
Goallinc AB

Adress
Goallinc AB
Nygränd 10 3TR
11130 Stockholm

Kontorsadress
Nygränd 10

Jobbnummer
3400754

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Goallinc AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Goallinc AB: