Norsktalande Order/Kundtjänst - Office Partner AB - Kontorsjobb i Stockholm
Norsktalande Order/Kundtjänst
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker norsktalande orderadministratör/kundtjänst för längre uppdrag hos ett stort företag i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2008-03-25

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består i orderregistrering, hantera inkommande samtal, pris och produktinformation, leveransförfrågningar mm.

Kvalifikationer
Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar norska i tal och skrift, Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Norsk Kundtjänst
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.johansson@officepartner.se

Kontakt
Fredrik Johansson, 08-7440240 (Växel), fredrik.johansson@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se

Jobbnummer
172603

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: