Norsktalande kundtjänstmedarbetare - Brain - Receptionistjobb i Stockholm
Norsktalande kundtjänstmedarbetare
Brain / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Brain i Stockholm

Är du intresserad av vitvaror och design och gillar kundkontakt?

Electrolux söker norsktalande kundtjänstmedarbetare

Electrolux är en av världens största aktörer verksam inom utveckling, tillverkning och försäljning av hemelektronik och din arbetsplats kommer att vara dess huvudkontor som är beläget på Kungsholmen i Stockholm.

Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med att ta emot order och förfrågningar per telefon från blivande och befintliga norska kunder. Arbetet innebär även att administrera inkommande order via fax och mail. Du kommer att ingå i ett team som har samma arbetsuppgifter. Kunderna är i första hand köks- och byggkunder (t ex. förvaltningsbolag) som köper enligt sina behov och därav ingår det ingen försäljning i arbetet. Rollen är i huvudsak rådgivande - du kommer att svara på frågor om företagets produkter och på bästa sätt försöka hjälpa kunden att välja det bästa alternativet. Den arbetsgrupp du kommer att ingå i vänder sig enbart till ett norskt kundsegment

Arbetets omfattning: Start mitten/slutet av november. De första 6 månaderna är du anställd genom Brain Bemanning och därefter finns det god chans till rekrytering med anställning direkt på företaget.

Arbetstider: Heltid, 8-17. 1 timmes lunch.

Arbetslivserfarenhet: Ett krav är att du är norsktalande alternativt har bott i Norge och därmed har en mycket god förståelse för det norska språket (även olika dialekter). Det ses som en stor fördel om du har erfarenhet av arbete med orderhantering/registrering/kundservice samt har telefonvana, då arbetet innebär kontakter med kunder via telefon dagligen.

Personliga egenskaper: Arbetet innebär stundtals hög arbetsbelastning och högt tempo. Det är därför av största vikt att du kan hantera stress. Du är utåtriktad, social, serviceminded och kundfokuserad i ditt sätt! Dessutom är du snabb och noggrann i arbetet. Du tycker det är roligt att jobba och ha kontakt med kunder och vill alltid göra ditt bästa! Din administrativa förmåga är mycket god och du tycker om att ge råd och förklara för att hitta de bästa lösningarna. Det krävs ett grundläggande tekniskt och praktiskt intresse då du ska kunna läsa ritningar och utifrån dessa avgöra möjliga lösningar.

Intresserad? Skicka in din ansökan till hr_office@brainbemanning.se , bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Norsktalande kundtjänstmedarbetare".
Frågor besvaras av Paula Trost på telefon 08-440 80 62.

Brain arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.

Publiceringsdatum
2007-10-09

Anställningstyp/arbetstider
Arbetets omfattning: Tillsvidare
Arbetstider: Heltid, 8-17. 1 timmes lunch.

Ersättning
Fast avtalenlig lön

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: hr_office@brainbemanning.se

Företag
BRAIN
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-4408090
Mer information på http://www.brainbemanning.se

Kontorsadress
Industrigatan 4A
STOCKHOLM

Jobbnummer
14220

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brain: