Norsktalande Kundtjänst! - Office Partner AB - Kontorsjobb i Stockholm
Norsktalande Kundtjänst!
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker norsktalande orderadministratör för längre uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm.
Publiceringsdatum
2008-03-11
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av att ta emot, leveransbevakning och allmänna arbetsuppgifter inom orderhantering. Registrering av färdiga underlag, framtagning av offerter mm.
Kvalifikationer
Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar norska i tal och skrift Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Tjänsten skall tillsättas omgående.
Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare
Ersättning
Fast lön
Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Dansk Kundtjänst omgående
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.johansson@officepartner.se
Kontakt
Fredrik Johansson, 08-7440240 (Växel), fredrik.johansson@officepartner.se
Företag
Office Partner AB
Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Kontorsadress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN
Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Jobbnummer
159541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm
Vi söker norsktalande orderadministratör för längre uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm.
2008-03-11
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av att ta emot, leveransbevakning och allmänna arbetsuppgifter inom orderhantering. Registrering av färdiga underlag, framtagning av offerter mm.
Kvalifikationer
Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar norska i tal och skrift Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Tjänsten skall tillsättas omgående.
Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare
Ersättning
Fast lön
Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Dansk Kundtjänst omgående
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.johansson@officepartner.se
Kontakt
Fredrik Johansson, 08-7440240 (Växel), fredrik.johansson@officepartner.se
Företag
Office Partner AB
Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Kontorsadress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN
Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Jobbnummer
159541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.