Norsktalande Kundservicemedarbetare till Nilfisk

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Mölndal
2018-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande Kundservicemedarbetare till Nilfisk" (publicerad 2018-04-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Behärskar du norska i tal och skrift och är redo för en ny utmaning? Har du dessutom en bakgrund inom administration och service? Då är tjänsten som Kundservicemedarbetare hos Nilfisk något för dig!

Publiceringsdatum
2018-02-01

Om tjänsten
Nilfisk är en av världens ledande tillverkare av rengöringsutrustning och säljer produkter för både privat och professionellt bruk. Företaget har sitt koncernhuvudkontor i Köpenhamn men finns över hela världen. Den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölndal och här jobbar ett 60-tal personer. Huvudprodukten är städmaskiner och kunderna finns främst inom kommuner, landsting, industrier och städbolag. Du kommer att ingå i ett nordiskt team på 13-14 personer där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor i teamet, men även säljare. Det är en bred roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att finnas behjälplig mot kunder både via telefon och mail. Arbetet utförs i affärssystemet SAP och du arbetar även med orderhantering och hela orderprocessen då du från registrering följer ordern fram tills den levererats till kund. Rollen är även av ekonomiskt inslag då du arbetar med fakturering och kreditering. Andra exempel på arbetsuppgifter är:

* Kundsupport
* Leveransbevakning
* Rådgivning av produkter
* Säljsupport i form av prisuppgifter etc.
* Returhantering

Om dig
Vi söker dig som har en bakgrund inom service och/eller administration. Du har en god datorvana och har tidigare erfarenhet från att ha arbetat i affärssystem. Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP. Vidare behärskar du norska i tal och skrift, samt engelska och svenska. Det här är ett jobb för dig som är serviceminded och trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du ingår i ett team.

Viktigt för tjänsten är:

* norska i tal och skrift
* erfarenhet av service och/eller administration
* god datorvana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 4-5 månader och därefter kan det eventuellt finnas möjlighet till förlängning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3938833

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: