Norsktalande handläggare till Trademax leveransavdelning

Temp-Team Sverige AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
2017-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande handläggare till Trademax leveransavdelning" (publicerad 2017-12-27) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Helsingborg, Landskrona, Ängelholm, Kävlinge, Båstad eller i hela Sverige

Har du ett brinnande intresse i att överträffa kundens förväntningar? Trivs du i en roll som problemlösare med mycket kundkontakt och har ett genuint intresse för inredning? Då kan detta vara möjligheten för dig!

För Trademax räkning söker vi nu en positiv och serviceminded person som kommer arbeta som norsktalande handläggare på företagets leveransavdelning med huvudsak ärendehantering. Du får möjligheten att bli en del av ett ungt och modernt företag i tillväxt med drivna och engagerade kollegor på deras kontor i Helsingborg. Trademax är ett varumärke inom Bygghemma Group som är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden.

Företagspresentation
Trademax ingår i Bygghemma Group som är en ledande e-handelskoncern som erbjuder ett oöverträffat sortiment av välkända varumärken och egna varumärken inom byggvaror och heminredning. I gruppen arbetar idag cirka 500 medarbetare och omsätter drygt 3 miljarder. Bygghemma.se grundades 2006 och har expanderat till en nordisk koncern med 21 webbutiker: bygghemma.se, bygghjemme.no, byghjemme.dk, taloon.com, netrauta.fi, talotarvike.com, frishop.dk, byggshop.se, badshop.se, golvshop.se, stonefactory.se, trademax.se, trademax.no, trademax.dk, trademax.fi, chilli.se, chilli.no, furniturebox.se, furniturebox.no, furniturebox.dk, furniturebox.fi och kodin1.fi

Tjänstebeskrivning
Som norsktalande handläggare på Trademax kommer du arbeta med inkommande ärendehantering som bland annat, ångerköp, transportskador, fabrikationsfel och returordrar. Du kommer att arbeta med kanaler mot leverantörer, kunder och transportörer, främst via e-mail men också via telefon. Du kommer att äga hela ärendekedjan från inkommande ärende till att ärendet anses löst. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta, insamling av bilder och dokumentation, administrera returordrar, förhandling utefter verksamhetens riktlinjer, ärendebedömningar, etc.

Tjänsten är på dagtid, måndag till fredag 8-16.30. För rätt person finns väldigt goda utvecklingsmöjligheter och vidare kan rollen formas utefter dina erfarenheter och kompetenser.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är positiv, engagerad och noggrann. Vidare är du van vid att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att fatta snabba beslut. Du är en problemlösare och trivs i en roll med många kontaktytor. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller liknande ses detta som meriterande, det är dock inget krav. Viktigaste är att du har den rätta inställningen och brinner för att erbjuda dina kunder bästa möjliga service. Du har en fullgjord gymnasieutbildning och kan uttrycka dig väl på norska i såvä tal som skrift. Det är ett stort plus om du är teknisk sakkunnig och har goda IT-kunskaper.

Ansökan
Låter detta som en tjänst som skulle passa dig? Då vi önskar start omgående tillgodoser vi gärna din ansökan redan idag. Tjänsten söker du via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Pettersson på telefonnummer 040- 611 07 70.

TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-19
Ange följande referens när du ansöker: 1489
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Pettersson 040-611 07 70

Företag
TEMP-TEAM Sverige AB

Adress
TEMP-TEAM Sverige AB
Norra Vallgatan 34
21125 Malmö

Kontorsadress
Norra Vallgatan 34

Jobbnummer
3814795

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Temp-Team Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Temp-Team Sverige AB: